Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم اعلام کرد: اهدای اعضای بدن بانوی جوان جهرمی به یک بانوی ۴۳ ساله از تهران، در نخستین عمل اهدای عضو طی سال ۹۹ در بیمارستان پیمانیه جهرم انجام شد.

این گزارش حاکی است، برداشت عضو بوسیله تیم تخصصی و اعزامی از شیراز با موفقیت انجام شد و برای پیوند به بیمارستان بوعلی سینای شیراز انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام این روابط عمومی، بانوی جوان جهرمی، ۲۸ خرداد امسال در سانحه تصادف دچار آسیب شدید مغزی و سپس عارضه مرگ مغزی شد و پس از رضایت خانواده او در بیمارستان پیمانیه جهرم تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای عضو اهدای زندگی پیوند عضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۲۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان چند نفر با اهدا عضو در بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، اهدای عضو مرد ۵۰ ساله بابلی، جان چندین بیمار را نجات داد.


معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی بابل گفت: زنده‌یاد مرحوم علی‌اکبر کارگر اهل روستای شوبکلا بابل به دلیل خونریزی مغزی به بخش آی‌‎سی‌یو داخلی بیمارستان آیت اله روحانی (ره) منتقل شده بود و علیرغم تلاش پزشکان و همکاران بخش آی‌سی‌یو داخلی، دچار مرگ مغزی شد که با رضایت خانواده جهت اهدای عضو به تهران منتقل شد.


دکتر مهدی محمدیان امیری افزود: اعضای بدن این بیمار مرگ مغزی شامل کبد، دو کلیه و نسوج به چندین نفر حیات دوباره بخشید.


زنده‌یاد علی‌اکبر کارگر شوبی صد و دومین مورد شناسایی شده مرگ مغزی توسط این معاونت از سال ۸۵ و اولین مورد در سال ۱۴۰۳ بود.

دیگر خبرها

  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • اعضای بانوی مرگ مغزی ساکن بجنورد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • گلایه شهروند جهرمی از وضعیت روکش آسفالت در برخی از معابر
  • زندگی دوباره ۴ بیمار در مشهد با اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی
  • عضو مرد رودانی مرگ مغزی شده زندگی بخشید
  • اهدای اعضای بانوی بجنوردی به چهار بیمار نیازمند
  • نجات جان چند نفر با اهدا عضو در بابل