Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از تشکیل کمیته‌های تخصصی این کمیسیون در جلسه آتی خبر داد.

مالک شریعتی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جلسه عصر امروز (سه‌شنبه 3 تیرماه) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه پس از استماع پیشنهادات اعضاء درباره اصلاح مواد مربوط به این کمیسیون در آیین‌نامه داخلی مجلس، مقرر شد؛ با دسته‌بندی پیشنهادات در جلسه آینده، مواد قابل تغییر به هیات رئیسه مجلس تقدیم شود؛ همچنین رئیس کمیسیون انرژی گزارشی از جلسه روسای کمیسیون‌ها با قالیباف ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از موارد مطرح شده در جلسه روسای کمیسیون‌ها با رئیس مجلس تصمیم‌‌گیری در سطوح عالی در خصوص موضوعات مرتبط با کمیسیون انرژی با اعمال‌نظر اعضاء کمیسیون است.  

شریعتی گفت: کمیته‌های کمیسیون انرژی مجلس عبارتند از: حقوقی و قراردادها، هسته‌ای و تجدیدپذیر، گاز و پتروشیمی، نفت و فرآورده و نیرو. 

شریعتی با بیان اینکه جلسه آتی کمیسیون انرژی یکشنبه 15 تیرماه برگزار می‌شود، افزود: در جریان تعیین کمیته‌های تخصصی کمیسیون انرژی، اعضاء اولویت‌های خود را برای عضویت در هر یک از کمیته‌ها با توجه به تخصص و علاقه اعلام کرده و نهایتا کمیته‌ها و روسای آن‌ها طی جلسه آینده مشخص خواهد شد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انرژی مجلس قالیباف کمیسیون انرژی مجلس کمیته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۲۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس و مدیران هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه مشترکی امروز با حضور رییس مجلس شورای اسلامی، رییس کمیسیون اقتصادی، رییس سازمان بورس و جمعی از مدیران عامل هلدینگ‌های بزرگ کشور برگزار شد.

در این جلسه، مدیران عامل هلدینگ‌ها و شرکت‌های تأمین سرمایه‌گذاری و تأمین سرمایه و دبیرکل نهادهای مالی نکاتی را برای بهره‌وری و افزایش تولید مطرح کردند.

در این جلسه همچنین در زمینه قانون‌های پایه‌ای و مادر، به‌عنوان نمونه قانون مالیات‌های مستقیم، توجه به ابزارهای مالی در برنامه توسعه و اصلاح قانون به‌نحوی که از اخذ مالیات مضاعف یا مالیاتی که باعث حذف انگیزه سرمایه‌گذاران می‌شود جلوگیری شود، مورد تأکید قرار گرفت.

رییس کمیسیون اقتصادی نیز با اشاره به مالیات واحدهای تولیدی، درباره واریز منابع سازمان بورس به خزانه ایراداتی مطرح کرد که در نهایت مقرر شد با هم‌فکری کمیسیون اقتصادی، مرکز پژوهش‌های مجلس و مدیران عامل هلدینگ‌ها پیشنهادهایی مطرح و نهایی شود و به اطلاع نمایندگان مجلس برسد تا مسیر اصلاح قانون بودجه در این زمینه فراهم شود.

کد خبر 6083530 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • بررسی طرح نظام قانونگذاری و تعیین اختیارات مراجع وضع قوانین
  • بلاتکلیفی تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی
  • ۷۵ درصد اراضی آذربایجان غربی در سه سال اخیر تعیین تکلیف شد
  • دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز اتفاق نظر داشته باشند
  • تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی بلاتکلیف ماند
  • تعیین تکلیف ۷۵درصد اراضی آذربایجان غربی در کمیسیون رفع تداخلات
  • برگزاری جلسه هم اندیشی دفاتر انرژی بلوک ۱ کشور
  • جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس و مدیران هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری
  • عملکرد وزارت نفت در بخش‌های نفت، گاز، پالایش و پخش و پتروشیمی بررسی می‌شود