Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی انتصاب محمدمهدی دادمان به عنوان رئیس جدید حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی احسان محمدحسنی رئیس سازمان هنری رسانه‌ای اوج در یادداشتی از ویژگی‌های مثبت انتخاب یک مدیر جوان و انقلابی سخن گفت.

در یادداشت احسان محمد حسنی آمده است:

بسمه‌تعالی

در این روزگار غبارآلود کرونازده و در ایّامی که موش‌های «طبردار» و سکّه‌خوار را یکی پس از دیگری به زیر ضربت حدیدِ حیدرگونه برده‌اند، خبرهای خوش ورودِ چهره‌های جوان و مؤمن، خستگی از جسمِ خسته و جانِ بر لب رسیده مان به در می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمدن «سید سلیم غفوری» عزیز به شبکۀ «افق» و اخباری که از نزدیک بودنِ انتصابِ جوان کاربلد دیگری بر شبکه «مستند» سیما از راه رسیده، با خبر ناگهانیِ نشستن «محمدمهدی دادمان» بر صندلی مسئولیت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، کامل‌تر شد. شکر خدا که هنوز زنده‌ایم و رشد شایسته و به جا و به هنگام این افسرانِ جنگ نرم را شاهدیم.

حوزه هنری روزگاری در دهۀ شصت، ملجأ هنرمندان این سرزمین بود و قرارگاه و قلب تپندۀ هنر انقلاب اسلامی. قرارگاهی که به دستگاه‌های عریض و طویل فرهنگی وقت، همچون وزارت ارشاد و صدا و سیما و … طعنه می‌زد و در تمامی قالب‌ها و عرصه‌ها میدان‌دار بود.

اکنون با وزیدن نسیم خوشِ جوانی و طراوت و شادابی و انرژی مهدی دادمان، امیدواریم حوزه سابق اندیشه و هنر انقلاب اسلامی، حیاتی مجدد یابد و در این عرصۀ خطرناکِ ابتلائات آخرالزمانی، سر برآورد.

برادرم آقای دادمان، حتماً از درس‌ها و تجربیات گذشتگانی همچون «حجت الاسلام زم»، آقای «بنیانیان» و برادر مؤمن و شریفم آقای «محسن مؤمنی شریف» بهره‌ها خواهد برد و ساختمانِ چهل سالۀ حوزه هنری را با زانو زدن در برابر تجربیاتِ علمدارانِ موسپید کرده و پیشکسوت حوزه هنری و به میدان آوردنِ جوانانِ مؤمن، خوش ذوق، و صاحب نظر و مؤدب، نوسازی و بازسازی خواهد کرد.

در میانه این میدان مردآزما، یاران و هم‌سنگرانم در سازمان اوج، تمام قد همراه و یاور مدیریت جدید حوزه هنری خواهند بود.

در گردباد حوادث داخل و خارج این کهن بوم و بر، پوشیدن رختِ سربازیِ ناخدای جانبازِ این کشتی، برای فرزند شهید دادمان، مایۀ فخر و مباهات خواهد بود. سرت را بالا بگیر جوانمرد.

کمترین سرباز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

برادر روسیاهتان - احسان محمدحسنی

کد خبر 4956832 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان هنری رسانه ای اوج حوزه هنری احسان محمدحسنی محمدمهدی دادمان تئاتر ایران فیلم سینمایی ویروس کرونا موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی محمدعلی کشاورز سازمان سینمایی شبکه پنج سیما سازمان صداوسیما سریال ایرانی آلبوم موسیقی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی فیلم کوتاه حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام کاظم شکری با اشاره به اهمیت حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین گفت: اقدام نمادین نصب پرچم بر سر درب مساجد استان البرز با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز همزمان با آغاز دهه کرامت انجام می‌شود که این امر گامی در مسیر تحقق بیانیه دوم انقلاب است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اشاره به ضرورت شبکه سازی و جریان سازی نهضت مقاومت اسلامی در جامعه مطرح کرد: امروز در شرایط خاص زمانی و تاریخی قرار داریم چرا که آزادی قدس شریف و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی از نشانه‌های ظهور و فرج حضرت مهدی (عج) است.

وی عنوان کرد: در این پیچ تاریخی انقلاب جایگاه ویژه ای دارد آنچنان که در جریان عملیات وعده صادق این مهم به جهانیان نشان داده شد. تقویت باورهای ایمانی و الهی از مهمترین ارکان فعالان مسجدی و قدس قبله گاه نخستین مسلمانان بوده و امروز یکی از رسالت‌های هر مسلمان آزاده خواه حمایت از مردم فلسطین و نابودی اسرائیل است.

حجت الاسلام شکری حضور نیروهای فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را در عرصه جهاد تبیین مهم خواند و بیان کرد: فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همواره در صفوف اول برنامه‌های فرهنگی هنری هستند و این بار نیز با حضور آگاهانه خود از ارزش‌های انقلاب و اسلام دفاع می‌کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: آزادی قدس شریف و فلسطین، آرمان و هدف انقلاب اسلامی است و همواره ایران اسلامی نسبت به این مهم توجه ویژه داشته و دارد و در این مسیر انتظار می‌رود تمامی عناصر و برنامه‌های فرهنگی با محوریت مسجد پیشران جریان ظهور باشد.

کد خبر 6088635

دیگر خبرها

  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود
  • جزئیات اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی تشریح شد
  • جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی