Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس داوطلبانه و بدون دریافت حقوق، کارانه و اضافه کار مشغول خدمت هستند و در واقع این خدمت به طور جهادی و مومنانه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مخاطبان سوژه‌ای با عنوان «انتقاد از بکارگیری بازنشستگان در بنیاد حفظ آثار خراسان رضوی» را در سامانه «فارس من» به ثبت رسانده و درخواست پیگیری این مساله را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس پیرامون این مساله، با بیان اینکه این افراد بازنشسته نیستند بلکه رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و مقاومت هستند، اظهار کرد: این افراد داوطلبانه و بدون دریافت حقوق، کارانه و اضافه کار مشغول خدمت هستند و در واقع این خدمت به طور جهادی و مومنانه است؛ هر جوانی هم که آماده باشد ما دست او را می‌بوسیم و به صورت داوطلبانه و جهادی آنها را به این جمع می‌افزاییم.

سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه برای این منظور در شهرستان‌ها فراخوان داده شده بود، گفت: در شهرستان‌های خراسان رضوی رزمندگان دفاع مقدس به طور جهادی مشغول به خدمت شدند و حتی برخی از جوانان آتش به اختیار را نیز به انجام این کار دعوت کردند.

وی در ادامه افزود: به طور نمونه در قوچان و گناباد به همان اندازه که نیروی پیشکسوت مشغول کار هستند، به همان اندازه هم نیروی جوان حزب الهی به طور جهادی به این کار پرداختند و اصل بحث این است که ما هیچ‌گونه خدماتی اعم از حقوق و پاداش به این افراد نمی‌دهیم بلکه از آنها خدمت هم دریافت می‌کنیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی بیان کرد: هر جوان که آماده خدمت رسانی است ما در شهر خودشان از آنها استقبال می‌کنیم و این افراد می‌توانند به محل تمایل به خدمت خود مراجعه کنند و در زمینه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به خدمت جهادی بپردازند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۱

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس خراسان رضوی مشهد حقوق مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار طور جهادی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۳۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید رضا اسدنژاد اظهار کرد: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اضافه کرد: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی گفت: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

کد خبر 6087555

دیگر خبرها

  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز