Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، حجت الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت هفتم تیر با تبریک هفته قوه قضائیه تاکید کرد: هفتم تیر، خاطره شهادت مظلومانه ی آیت الله دکتر سید محمد حسینی بهشتی و ۷۲ تن از یاران بیگناه انقلاب اسلامی را یادآوری می کند که ناجوانمردانه، بدست ناپاک منافقین نوکر مآب اجنبی پرست، در زیر آوار خیانت و جنایت دهشتناک، وضوی خون گرفتند و دریغا از مدافعین دروغین حقوق بشری که آوازه ی فریبنده و مکارانه شان گوش فلک را کر نموده، در کمال خونسردی و خرسندی لب از لب نگشودند تا شادمانه نظاره گر رقم خوردن حادثه ای تلخ و ضد انسانی در تاریخ باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به فرموده ی امام راحل " بهشتی یک ملت بود برای این ملت " و ما به اعتبار عشق و ارادت به این نظام مقدّس و شهدای عزیزمان، برآنیم تا خاطره ی تلخ خون به ناحق ریخته شده ی یک ملت را همواره زنده نگه داریم و اجازه ندهیم در غوغای شبیخون فرهنگی این اقدام جنایتکارانه به بوته فراموشی سپرده شود و بر این عقیده پایبندیم که به لطف و مدد الهی، تا محو و ریشه کنی ظلم ستم پیشه گان و به منصه ظهور رساندن اهداف والای اسلام، راه فروزان شهدایمان را با ابهّت و صلابت ادامه دهیم.

یقیناً سربازان گمنام آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تحت رهبری هوشمندانه ی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله) تحرکات موزیانه و مزورانه ی امپریالیست جنایتکار، صهیونیست غاصب و دشمنان قسم خورده ی دین و ملت را بی وقفه تحت اشراف اطلاعاتی قرار داده و لحظه ای از انجام وظایف الهی و ذاتی خویش غفلت نخواهند ورزید.

با درود به روان پاک امام راحل و ارواح مطهر شهدا، فرا رسیدن هفته ی بزرگداشت قوه ی قضائیه را گرامی داشته، از پیشگاه خداوند دادگستر برای ریاست محترم، قضات صدیق و کارکنان سخت کوش آن قوه، موفقیت روز افزون مسئلت می نمایم. 

 

فارس

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: دشمنان سربازان علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۳۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطر جمعی اسلامی از امنیت مراکز هسته‌ای کشور

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، محمد اسلامی روز دوشنبه‌شب در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: نظام دفاعی و امنیتی کشور هر گونه تعرض به مرکزهای یاد شده را در نطفه خفه خواهد کرد و با این تسلط و اقتدار حاکم بر کشور در سایه نیروهای مسلح، حفاظت و امنیت هسته‌ای در کمال اقتدار و اعتبار به لحاظ امنیتی برقرار است و هیچ نکته‌ای وجود ندارد.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت طرح‌های توسعه‌ای نیروگاه اتمی بوشهر نیز بیان کرد: از سال ۹۵ که عملیات اجرایی ۲ واحد جدید نیروگاه اتمی آغاز شد به دلایل گوناگونی فعالیت‌ها شکل نگرفته بود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است.

اسلامی ادامه داد: در این طرح ابتدا ۲۵۰ نفر در چند جبهه محدود فعالیت داشتند اما امروز تمامی جبهه‌‍‌های واحدهای ۲ و سه نیروگاه اتمی بوشهر فعال شده و بیش از سه هزار نفر در حال کار و فعالیت هستند.

وی گفت: این شمار نیروی کار در واحدهای یاد شده تا پیش از پایان سال از پنج هزار نفر عبور خواهد کرد.

اسلامی تاکید کرد: با این روند فعالیت‌ها تلاش می‎شود تاخیر مجدد در روند طرح‌های ۲ و سه رخ ندهد واکنون برنامه عمرانی طرح براساس برنامه زمانبندی در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟
  • خاطر جمعی اسلامی از امنیت مراکز هسته‌ای کشور