Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ مهدی محمودی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور از ابلاغ دستورالعمل اجرایی طرح آمایش ۱۵ به ادارات کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداریهای سراسر کشور خبر داد و گفت: کلیه مشمولین طرح بر اساس فراخوانها و نوبت دهی صورت گرفته با رعایت پروتکلهای بهداشتی جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا می توانند به دفاتر خدمات اتباع خارجی مراجعه نمایند و در این راستا ادارات کل امور اتباع و مهاجرین خارجی کل استانها و دفاتر خدمات اتباع خارجی برنامه ریزی لازم در این زمینه بعمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیسیون ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور افزود: در راستای اجرای این طرح شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان اتباع مجاز ابلاغ و با هماهنگی اداره کل اشتغال وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی نسبت به تمدید یا صدور پروانه کار طبق ضوابط مربوط نیز اقدام خواهد شد.

وی  تاکید کرد: حتما بر اساس اطلاعیه هایی که از سوی ادارات کل و دفاتر خدمات در جهت رعایت پروتکلهای بهداشتی اطلاع رسانی می گردد، همکاری لازم را بعمل آورند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مهدی محمودی کل امور اتباع و مهاجرین خارجی ادارات کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محسنی از ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و گفت: این دانشجویان از اتباع کشور‌های پاکستان، هند و لبنان هستند که به منظور ادامه تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت‌نام کرده اند.

وی افزود: هم اکنون با احتساب دانشجویان جدید، ۱۲۵ دانشجوی بین‌الملل در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.


سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: امیدواریم این دانشجویان در طول تحصیل، سفیران خوبی از سوی کشور خود در ایران باشند و در پایان دوره نیز خاطرات خوب و به یاد ماندنی از ایران به همراه خود ببرند.


محسنی گفت: دانشجویان خارجی پس از فراغت از تحصیل و بازگشت به کشورشان معمولا ارتباط خود را با دانشگاهی که در آن تحصیل کرده‌اند حفظ می‌کنند و به عنوان سفیران فرهنگی ایران، تمدن و آداب و رسوم ما را به هموطنان خود معرفی می کنند.


وی افزود: ارتباطات بین‌المللی موجب تبادل دانشجو و استاد و منجر به ارتقای آموزش در دانشگاه‌ها می‌شود.


سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های لازم و اساتید توانمند برای جذب دانشجویان خارجی برخوردار است و باید از این ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف کشور در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • جایزه جوانی جمعیت جریانی فراگیر در سراسر کشور می‌شود
  • ایرانی ها چه تعداد خانه در ترکیه خریدند؟/ اتباع این کشور رتبه اول را دارند
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» بازنگری و به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • نشست مدیران کل اتباع و بیمه سلامت استان بوشهر
  • دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ
  • نشست روسای هیات های مهاجرین با سرپرست امور اتباع سمنان
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • جلسه ساماندهی اتباع ومهاجرین خارجی استان یزد