Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-29@00:54:36 GMT

غرق شدن دو جوان در رود خانه کارون

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۳۵۹۰

غرق شدن دو جوان در رود خانه کارون

به گزارش صدای ایران - سرهنگ منصور نجفی نیا فرمانده نیروی انتظامی اندیکا گفت: اجساد ۲ جوان که در رودخانه کارون غرق شده بودند، امروز با کمک غواصان از آب بیرون کشیده شد.     او با اشاره به زمان غرق شدن آن ها افزود: با تلاش غواصان پیکر ۲جوان که روز گذشته غرق شده بودند امروز کشف و جهت بررسی به پزشکی قانونی تحویل داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    راز اجساد بدون لباس2 جوان در کارون چیست ؟  
سرهنگ نجفی نیا بیان داشت: علت این حادثه دست بررسی است بنابراین از عموم شهروندان تقاضا داریم هرگونه خبر در خصوص حوادث و اتفاقات را تنها از مراجع معتبر دنبال کنند و نسبت به خبر‌هایی که از کانال‌های غیررسمی منتشر می‌شود بی توجه باشند.  
پیش از این رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان گفت: صبح دوشنبه ۲ تیرماه، ۲ جوان ۱۸ و ۲۲ ساله در رودخانه گدار این شهرستان غرق شدند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: حوادث غرق شدن جوان رود خانه کارون جسد مرگ پلیس صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۳۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی پویش خانه دوست کجاست در شهرستان زارچ

سرهنگ شریفی با اشاره به برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج زارچ در ماه مبارک رمضان با رویکرد ۳۰ روز ۳۰ خدمت گفت: در راستای برپایی سفره افطاری ساده، پنج هزار بسته‌بندی به همت خیران تهیه و توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در همه‌ی مساجد شهرستان بین نمازگزاران و روزه‌داران توزیع شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این پویش را ترویج فرهنگ افطاری ساده، تقویت روحیه معنوی روزه‌داران به‌ویژه نسل جوان و استفاده از ظرفیت معنوی مساجد عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اهدای ۱۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در شهرستان خواف
  • یک کشته و شش مجروح در برخورد دو دستگاه سواری در قزوین
  • چلسی در حال بررسی وضعیت لنی یورو، مدافع جوان باشگاه لیل
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • راه اندازی پویش خانه دوست کجاست در شهرستان زارچ
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین - زنجان
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • بررسی مرگ نابهنگام دکتر پرستو بخشی متخصص قلب از ۵ منظر
  • بررسی مرگ ناگهانی خانم دکتر جوان از پنج منظر