Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@13:47:27 GMT

دستورالعمل اجرایی طرح آمایش ۱۵ ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۳۶۰۸

دستورالعمل اجرایی طرح آمایش ۱۵ ابلاغ شد

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین وزارت کشور ایران گفت: دستورالعمل اجرایی طرح آمایش ۱۵ به ادارات کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری های سراسر کشور ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «مهدی محمودی» با اعلام خبر ابلاغ دستورالعمل اجرایی طرح آمایش ۱۵، افزود: مشمولان طرح براساس فراخوان ها و نوبت دهی صورت گرفته با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا می توانند به دفاتر خدمات اتباع خارجی مراجعه کنند و در این راستا ادارات کل امور اتباع و مهاجرین خارجی کل استان ها و دفاتر خدمات اتباع خارجی برنامه ریزی لازم در این زمینه انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیسیون ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور ایران اظهار کرد: به منظور اجرای این طرح شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان اتباع مجاز ابلاغ و با هماهنگی اداره کل اشتغال وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی نسبت به تمدید یا صدور پروانه کار طبق ضوابط مربوط نیز اقدام خواهد شد. 


وی  تاکید کرد: حتما براساس اطلاعیه هایی که از سوی ادارات کل و دفاتر خدمات در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی اطلاع رسانی می گردد، همکاری لازم را داشته باشند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مهدی محمودی اتباع خارجی وزارت کشور اتباع و مهاجرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۳۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان اعلام شد

 به گزارش تابناک، جماران نوشت: داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز گفت: درباره بار مالی بودجه و خلق نقدینگی و اختلاف بین مجلس و دولت، ما در مرحله رسیدگی بودجه در مجلس اختلاف نظرهایی داشتیم ولی نهایتاً آنچه ابلاغ شد متن مورد توافق دولت و مجلس است و آنچه که هم‌اکنون به صورت قانون بودجه ۱۴۰۳ ابلاغ شد نظرات دولت را به شکل حداکثری تامین کرده است. 

امروز آیین نامه مهم بودجه ۱۴۰۳ یعنی حقوق و دستمزد در هیئت دولت تصویب شد. 

بودجه‌ای که دولت ارائه کرده فاقد کسری بودجه و قابل اجرا است و کسری بودجه پنهان عملا در قانون بودجه ۱۴۰۳ وجود ندارد و مطمئن هستیم که این قانون امسال بسیار راحت‌تر از سال‌های گذشته اجرایی خواهد شد.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت پس از جلسه هیات دولت: رئیس جمهور با توجه به شعار سال که مقام معظم رهبری اعلام کردند همه وزارتخانه ها  را مکلف کردند که برنامه‌ها خود را برای تحقق شعار سال ارائه کنند.

با توجه به ابلاغ قانون بودجه ۱۴۰۳ در روزهای پایانی سال در این جلسه هیئت دولت ضوابط حقوق و دستمزد امروز مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به تصویب رسید و ابلاغ خواهد شد.

ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین فروردین ماه اجرایی می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • آیا افغانستانی‌های مقیم ایران، تابعیت می‌خرند؟
  • دیوار مرزی برای کشور لازم است/ در زمینه اتباع خارجی خلاء قانونی داریم
  • بازدید از اردوگاه های مراقبتی در خراسان رضوی
  • سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین ماه اجرایی می‌کنیم +فیلم
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان اعلام شد
  • انجام ۶۱۸ بازدید نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی
  • ۶۱۸ بازدید نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی
  • انجام ۶۱۸ بازدید نظارتی از شرکت‌های خدمات مسافرتی خراسان رضوی
  • انجام ۳۰۶ مورد نظارت بر مراکز اقامتی و خدماتی نوروزی ایلام
  • شناسایی اتباع غیر مجاز در گیلان