Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@07:28:14 GMT

قربان نجفی در نقش یک داعشی

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۴۲۲۰

قربان نجفی در نقش یک داعشی

خبرگزاری فارس: پوستر مجموعه تلویزیونی «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری که در مرکز سیمافیلم تهیه می‌شود، با تصویری از قربان نجفی رونمایی شد.

طراحی این پوستر برعهده سمیرا بختیاری بوده و تازه‌ترین اثر احمد معظمی نیمه دوم سال 99 به آنتن تلویزیون می‌رسد. ‌

قربان نجفی بازیگر توانمند سینما و تلویزیون اینب ار در این سریال با نقشی متفاوت و پچیده ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که در «خانه امن» نقش ابوعامر را ایفا می‌‌کند، یکی از عناصر گروهک تروریستی داعش است!
«خانه امن» با نگاهی نو از حسین تراب‌نژاد در بستری اجتماعی، دست روی تهدیدات منطقه‌ای داعش گذاشته و تاکنون ۷۵ درصد از این سریال سیاسی- امنیتی تصویربرداری شده است.

در این مجموعه پربازیگر تا کنون حمیدرضا پگاه، سیماتیرانداز، امین زندگانی، سامان صفاری و پرویز فلاحی‌پور جلوی دوربین احمد معظمی رفته‌اند و بزودی از نام سایر بازیگران سریال رونمایی می‌شود.
«خانه امن» پس از مجموعه های «سارق روح» و «ترور خاموش» سومین همکاری احمد معظمی با ابوالفضل صفری است.

سایر عوامل سریال عبارتند از: تهیه کننده: ابوالفضل صفری، کارگردان: احمد معظمی، نویسنده: حسین تراب نژاد، مشاور تهیه کننده: مرتضی متولی، مشاور پروژه: مرتضی اصفهانی، مدیر فیلمبرداری: احمد گودرزی، مدیر تولید: کامیاب متولی، تدوین: پری سا ناهیدپور، مدیر برنامه ریزی: سید جواد حسینی، جلوه های ویژه بصری: مهدیار سزاوار، طراح گریم: محمدرضا ملکی، طراح لباس: آگرین صالحی، طراح صحنه: سعید آهنگرانی، مدیر صدابرداری: مهرداد دادگری، عکاس : سمیرا بختیاری و مدیر تدارکات: فرید خضرایی.

منبع: فردا

کلیدواژه: احمد معظمی خانه امن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۴۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۷ نوعروس مددجو در ساوه راهی خانه بخت شدند

حسین ذبیحی اظهار کرد: برای تهیه جهیزیه مورد نیاز این تعداد نوعروس ۱۷ میلیارد ریال از سوی خیران شهرستان جمع آوری و ملزومان منزل آنان تهیه شده است.

وی همچنین اعطای وام های کارگشایی را از دیگر خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه برای رفع مشکلات مددجویان اعلام کرد و افزود: سال گذشته برای ۱۱۹ خانواده ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: در راستای کمک به رفع مایحتاج مددجویان سالمند نیز یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در سال گذشته هزینه شده که این کمک ها خارج از مستمری های ماهیانه، بسته های معیشتی و هزینه های درمان است.

هم اکنون در شهرستان ساوه چهار هزار و ۷۰۰ خانواده تحت پوشش حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) است که ۷۵ درصد آنان در مناطق شهری و ۲۵ درصد در مناطق روستایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • پروتئین بار خانگی و روش های درست کردن آن در خانه
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان
  • ۹۷ نوعروس مددجو در ساوه راهی خانه بخت شدند
  • چهره الیزابت داعشی سریال پایتخت بعد از 6 سال (عکس)