Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مجید عبداللهی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پویش با هدف ارتقای فرهنگ اهدای خون و حضور بیشتر داوطلبان در پایگاههای اهدای خون امسال از سوم تیرماه برابر با روز تولد حضرت معصومه (س) آغاز شده است و تا میلاد حضرت رضا (ع) در ۱۳ تیرماه ادامه دارد.
وی اضافهکرد: اهدای خون و نجات جان بیماران یک کار خیر و شایسته تلقی می‌شود و برپایی این حرکت‌ها می تواند موجب حضور منظم و مستمر داوطلبان و اهدا کنندگان خون در پایگاههای اهدای خون شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
او ادامه داد: علاقه مندان برای پیوستن به کمپین "خون سالم، نجات بخش زندگی" می‌توانند در طول دهه کرامت و یا در سالروز تولد عزیزان،مراسم دوستان و آشنایان،ازدواج عزیزان با برآورده شدن حاجت در امر خداپسندانه اهدای خون شرکت کنند.

مدیر کل انتقال خون خراسان رضوی گفت: سال گذشته ۱۲۵ هزار و ۵۹۰ داوطلب به پایگاههای اهدای خون خراسان رضوی مراجعه کرده‌اند که بیش از ۹۰ هزار و ۸۰۰ نفر از این تعداد شرایط لازم را داشته و از آنها خونگیری شده است.
عبداللهی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۲۵ هزار نفر در استان خراسان رضوی خون خود را اهدا کرده‌اند.
خراسان رضوی سومین استان تولید کننده خون کشور پس از استانهای تهران و فارس است.
هم اکنون ۶ پایگاه اهدای خون در مشهد و پنج پایگاه اهدای خون در شهرستان های نیشابور، تربت حیدریه، سبزوار، قوچان و گناباد دایر است.

برچسب‌ها مشهد روز اهدای خون سازمان انتقال خون ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد روز اهدای خون سازمان انتقال خون ایران مشهد روز اهدای خون سازمان انتقال خون ایران خراسان رضوی اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی

پروژه انتقال آب غیرشرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه، کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، پروژه انتقال آب غیر شرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه به طول ۶۷۰۰ متر کلنگ‌زنی شد.

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در این مراسم اظهار کرد: قرار گرفتن خراسان شمالی در اقتصاد دانش بنیان در رده‌ی استان‌هایی مثل خراسان رضوی باعث افتخار است.

وی توجه به نخبگان، تقویت هیئت‌های اندیشه‌ورز، ایجاد تعاونی‌های دانش بنیان و جذب نقدینگی در دست مردم، تأسیس شرکت‌های سهامی عام و سایر تدابیر برای مشارکت مردم در پروژه‌های نیمه تمام را از اهم مواردی دانست که می‌تواند در جهش تولید مؤثر باشد و افزود: فروش واحدهای دولتی و اعطای مشوق‌های مالیاتی از دیگر مواردی هستند که می‌تواند در رونق و جهش تولید اثرگذار باشد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به حمایت‌های گسترده دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۳ با انتقال آب، بخشی از مشکلات واحدهای فناور رفع شود.

کد خبر 747450

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • تنش آبی در ۴۰ شهر خراسان رضوی