Web Analytics Made Easy - Statcounter

گودرز امیری روز سه شنبه در جلسه بررسی پیشرفت فیزیکی ساخت مسکن محرومین بیان کرد: بر اساس تفاهم نامه ای که بین سازمان برنامه و بودجه کشور، بنیاد مسکن کشور و استانداری منعقد شده ساخت ۲ هزار واحد مسکونی روستایی از مهرماه سال گذشته در سطح روستاهای استان شروع شده است.

 وی با بیان اینکه جامعه هدف خانوارهای دارای واحدهای مسکونی غیر مقاوم و در معرض خطر و خانوارهای محروم فاقد مسکن مناسب و ساکن در روستاها هستند اظهار داشت: اجرای پروژه ها و به بهره برداری رسیدن این ۲هزار  واحد در شهریور ماه سال جاری باید تسریع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون امور عمرانی استاندار در ادامه بر پیگیری تمدید تفاهم نامه منعقده و اخذ سهمیه هر چه بیشتر در جهت تامین مسکن محرومین استان تاکید کرد.

در این جلسه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز گزارشی از روند پیشرفت فیزیکی تامین مسکن محرومین موضوع تفاهم نامه فی مابین و پروژه های تامین اعتبار شده از محل اعتبارات جبران خسارات وارده از سیلاب سال گذشته ارائه کرد.

برچسب‌ها استانداری لرستان خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری لرستان خرم آباد لرستان استانداری لرستان خرم آباد لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در نشست دکتر خلیل راده مدیرکل دامپزشکی استان و هیئت همراه با ریاست دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه که در محل دانشکده دامپزشکی برگزار شد ضمن بررسی توانمندی‌های طرفین به اجرای هر چه بهتر امور آموزشی و پژوهشی دامپزشکی با بهره گیری از ظرفیت‌ها و امکانات طرفین با هدف ایفای هر چه موثرتر نقش دامپزشکی در برخورد با چالش‌های پیش رو و ارتقای جایگاه دامپزشکان در جامعه و بهره وری هر چه بیشتر تولیدات دامی تاکید گردید.  در این جلسه موضوع کارآموزی و کارورزی دانشجویان دامپزشکی در بخش‌های دولتی و خصوصی تحت نظارت سازمان جهت آشنایی بیشتر با وظایف سازمان دامپزشکی کشور مطرح گردید.  دکتر مهام رئیس دانشکده دامپزشکی نیز در این نشست ضمن تاکید به ارتقا همکاری‌های مشترک و استفاده از ظرفیت‌های بالای موجود، به اولویت بخشیدن در تعیین موضوع پایان نامه‌های دکتری عمومی و تخصصی دامپزشکی و نیز پروژه‌های تحقیقاتی به نیاز‌های تحقیقاتی سازمان دامپزشکی تاکید نمود.

دیگر خبرها

  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد
  • نبود رینگ آبی در اطراف تبریز و معضل تامین آب
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی