Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد با بیان اینکه ۷۰ درصد ساخت تجهیزات و طراحی پروژه های کشور تولید داخل است گفت: قرارگاه خاتم الانبیا در حوزه فنی و مهندسی بسیار خوب عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سعید محمد» امشب(۳ تیر) در گفت وگوی ویژه خبری در سفر دو روزه خود به گیلان اظهارکرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در راستای اجرای پروژه های عمرانی، رونق اقتصادی و جهش تولید فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه قرارگاه خاتم مسیری که به سمت شرکت های خارجی هدایت می شد را شکست گفت: پیشرفت در پروژه های صنعت نفت، بنزین، مس، گازوئیل، فولاد و مترو با بهره گیری از ظرفیت های داخلی و با هدایت قرارگاه خاتم انجام شد و تا حدی به خود کفایی رسیدیم.


محمد اضافه کرد:۷۰ درصد ساخت تجهیزات و طراحی این پروژه ها ایرانی است.

 

وی با بیان اینکه ارتباط مطلوبی بین این قرارگاه و بخش خصوصی وجود دارد تصریح کرد: قرارگاه خاتم الانبیا در حوزه فنی و مهندسی بسیار خوب عمل کرده است.

 

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به اینکه این قرارگاه تاکنون ۲۰۰ هزار شغل مستقیم در کشور ایجاد کرده است افزود: باتوجه به اینکه بیکاری بزرگترین مشکل است اما با مدیریت می توان این معضل را در کشور ریشه کن کرد.


وی ادامه داد: شناسایی روستاهای محروم، ارائه خدمت به محرومین، تهیه جهیزیه نوعروسان، تهیه بسته های معیشتی برای فقرا و محرومین، ساخت خانه بهداشت، احداث پل و خانه بهداشت در روستاها از دیگر اقداماتی است که این قرار گاه انجام می دهد.


 محمد با تاکید براینکه ایران دارای نقدینگی و منابع بسیار ارزشمندی است گفت: با شناسایی مشکلات و هدایت منابع به سمت برنامه های اولویت دار می توان مشکلات کشور را بدون نیاز به سرمایه گذاران خارجی حل و یک ارزش افزوده ایجاد کرد.

 

وی با تاکید براینکه رونق اقتصادی و حل مشکلات فعلی نیازمند برنامه ریزی و بازنگری در ظرفیت های موجود داخلی است اظهار کرد: اشتباهاتی در برنامه ریزی ها وجود دارد که با بازنگری در شاخص ها و ظرفیت های تولیدی و صنعتی می توان زمینه اشتغال بسیاری از جوانان را فراهم کرد.


محمد از اجرای پروژه های متعدد در گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح‌هایی با فضاهای خاص در حوزه بانوان در گیلان اجرایی خواهد شد که فردا این پروژه ها اعلام می شود.

 

گفتنی است، نشست با استاندار گیلان، بازدید از بیمارستان پورسینا و سایت علوم پزشکی در لاکان رشت، حضور در مراسم آغاز ساخت پل روگذر میدان نیروی دریایی رشت، دیدار با 2 خانواده شهید در آستانه اشرفیه و بازدید از سد در دست ساخت پلرود رودسر از مهمترین برنامه های سفر امروز و فردای دکتر محمد سعید فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) به گیلان است.


قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در سال ۶۸ به فرمان رهبر معظم انقلاب و برمبنای اصل ۱۴۷ قانون اساسی برای مشارکت در بازسازی کشور تشکیل ش
 یکی از ویژگیهای بارز این قرارگاه، اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و بی شک ایجاد امنیت در مناطق محروم و حتی جلوگیری از مهاجرت از روستا به شهر است

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح های اشتغالزایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تولید داخلی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ص قرارگاه خاتم پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ لحظه ایجاد رعد و برق از نمای داخل کابین هواپیما

خلبان یک هواپیمای ایرباس در حین پرواز، شاهد پدیده‌ای نادر به نام "صاعقه رعد و برق در ارتفاع بالا" بود و آن را با دوربین خود ثبت کرد.

دریافت 568 KB

دیگر خبرها

  • بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران
  • تحصیل در خارج، خدمت به داخل | حمایت از نخبگان و پژوهشگران ایرانی خارج از کشور
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • چرا معطلی تصویب لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم در مجلس به ضرر کشور است؟
  • بسترهای مشارکت و حضور فعال مردم در تولید و اقتصاد را فراهم کنیم
  • فروش خودروهای وارداتی ۵ برابر قیمت اصلی!
  • فیلم/ لحظه ایجاد رعد و برق از نمای داخل کابین هواپیما
  • خودروهای وارداتی ۵ برابر قیمت اصلی فروخته می‌ شوند!
  • غفلت از پارلمان بخش خصوصی ضربه مستقیم به اقتصاد کشور است