Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@04:38:19 GMT

طارمی متخصص گلزنی، فوق تخصص گرفتن پنالتی!

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۴۶۱۱

طارمی متخصص گلزنی، فوق تخصص گرفتن پنالتی!

ریو آوه با درخشش ملی‌پوش ایرانی خود موفق به گلزنی برابر ویتوریا ستوبال شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر پرتغال، تیم ریو آوه که مثل بازی‌های قبل مهدی طارمی را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در ورزشگاه دو بونفیم به مصاف ویتوریا ستوبال رده دوازدهمی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اشتباه در خط دفاعی ریو آوه موجب شد تا ویتوریا ستوبال در دقیقه ۲۵ صاحب یک موقعیت جدی شود که شوت ریباند شده توسط دروازه‌بان را هلدر گوئدس با شوت محکم از داخل محوطه جریمه تبدیل به گل اول بازی کرد.

 

برتری تیم میزبان خیلی ادامه نداشت و یک دقیقه پس از آن، پاس در عمق از میانه زمین به پشت مدافعان ویتوریا ستوبال به مهدی طارمی رسید که در لحظه ورود او به محوطه جریمه، گئورگی ماکاریدزه دروازه‌بان ستوبال با خروج و زدن پای مهاجم ایرانی ریو آوه مرتکب خطای پنالتی شد.

 

طارمی که در دو مسابقه اخیرشان مقابل موریرنسی و بنفیکا موفق به گلزنی شده بود، امشب هم با گرفتن پنالتی این روند را ادامه داد و در دقیقه ۲۷ با فریب دروازه‌بان ویتوریا ستوبال و شوت به سمت راست دروازه، گل اول ریو آوه را به ثمر رساند.

 

نیمه اول این مسابقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت ولی یاران طارمی امیدوار هستند در نیمه دوم بتوانند شکست هفته قبل خود را جبران کنند و مثل دیدار رفت، در زمین ویتوریا ستوبال هم صاحب ۳ امتیاز شوند.

 

مهدی طارمی با گلزنی در دیدار امشب مقابل ویتوریا ستوبال، تعداد گل‌های خود را به عدد ۱۱ افزایش داد تا به تنهایی در رده دوم جدول برترین گلزنان لیگ برتر پرتغال بایستد. ضمن اینکه او در این فصل توانسته یک پاس گل به نام خود ثبت کند و با گرفتن ۷ پنالتی، بیشتر از تمام بازیکنان لیگ پرتغال، این کار را انجام دهد.

ریوآوه مهدی طارمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ریوآوه مهدی طارمی ویتوریا ستوبال مهدی طارمی ریو آوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکمنستان ۰ - ۰ ایران

تیم ملی ایران در دور برگشت مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، در ورزشگاه کپه داغ ترکمنستان به مصاف تیم ملی این کشور رفته است.

شاگردان امیر قلعه‌نویی بعد از برتری پر گل هفته گذشته در تهران، بار دیگر در پی کسب پیروزی مقابل این تیم هستند. تیم ایران در حال حاضر از سه بازی گذشته خود ۷ امتیاز گرفته و برای صدرنشینی نباید هیچ امتیازی از دست بدهد.

ترکیب تیم ملی ایران:
حسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی

ترکیب تیم ملی ترکمنستان: 
رستم آهالیف، جلدیف، واچمیرات آناگولیف، باسیموف، قربانوف، میرزا بیک‌نظروف، تیمور چاریف، تیمور بایوف، ارسلان امانوف، دیدار دوریدیف و عبدالرحمانوف

لحظات حساس:

دقیقه ۲۰: ضربه سر محبی در محوطه از بالای دروازه به بیرون رفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دقیقه ۲۲: فرصت خوب برای ایران که حرکت طارمی و پاس او در موقعیت دروازه خالی به قایدی رسید و او نتوانست توپ را گل کند تا فرصت بسیار خوبی از دست برود.

 

حاشیه:
بولت زیر مجموعهبازی کردن حسینی جای بیرانوند مهمترین تغییر ترکیب تیم ملی است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دغدغه فراز: بازکردن قفل پای ریکانی و علی یوسف
  • مثل 38 میلیون نفر دلِ تماشای پنالتی را نداشتی لوا!‏
  • اشتباه بزرگ مهاجم تیم ملی آرژانتین و از دست دادن موقعیت صد در صد گلزنی مقابل دروازه خالی کاستاریکا / فیلم
  • مربی تونس تقلب پنالتی رساند (عکس)
  • قایدی با توپ پُر و گل در تیم ملی
  • هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)
  • طلسم‌شکنی تیم ملی در زمین فاجعه عشق‌آباد
  • برتری ایران مقابل ترکمنستان در نیمه نخست
  • ترکمنستان ۰ - ۱ ایران
  • ترکمنستان ۰ - ۰ ایران