Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی عصر سه‌شنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان یزد با گرامیداشت هفته قوّه قضائیه و شهادت آیت‌الله بهشتی افزود: رضایتمندی مردم از مولفه‌های مهمی است که باید مورد توجه نیروی انتظامی باشد و مردمی بودن، با انگیزگی و اخلاق مداری از ویژگی‌های بارز فرماندهان نیروی انتظامی در استان یزد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ دینی در جامعه خاطرنشان کرد: مسئولیت نیروی انتظامی و پرسنل ناجا در استان بسیار حساس است زیرا علاوه بر ارتقاء امنیت اجتماعی، اخلاقی و مالی شهروندان، تلاش نیروی انتظامی در زمینه مبارزه با منکرات و عوامل سلب امنیّت نیز باید برجسته باشد .

فرمانده انتظامی استان یزد نیز در این دیدار که پس از بازدید از مراکز انتظامی شهرستان ابرکوه انجام شد با گرامیداشت یاد خاطره شهید بهشتی اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال میزان کشف سلاح‌های غیرمجاز ۶۷ درصد افزایش و میزان سرقت و آمار جانباختگان در صحنه تصادف استان به ترتیب ۲۷ و ۸۰ درصد کاهش یافته است .

سردار عباسعلی بهدانی‌فرد افزود: رویکرد نیروی انتظامی استان یزد در حوزه فرهنگی و اجتماعی، سامان‌دهی هیات مذهبی و رفع تنش‌های آنان، کنترل تفرجگاه‌ها و مناطق ییلاقی استان، برخورد با سگ گردانی و دیگر مظاهر منکر، ارتقاء امنیّت همه جانبه و جلوگیری از برگزاری مجلس لهو و لعب در خانه باغ ها، دوچرخه سواری بانوان و مهار قاچاق در استان است .

 وی با  قدردانی از امام جمعه و فرماندار شهرستان ابرکوه در زمینه پیگیری مطالباتی همچون فعال کردن کامل فضای ایست و بازرسی فراغه خاطرنشان کرد: این مطالبه در دستور کار است و به صورت خاص پیگیری می شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد در سفر به ابرکوه با فرماندار و فرمانده انتظامی ابرکوه دیدار و در نشست شورای تامین این شهرستان شرکت کرد، وی همچنین از یگان‌های انتظامی این شهرستان بازدید و از خدمات پرسنل ناجا دراین شهرستان تجلیل کرد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها یزد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یزد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی استان یزد نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه/ لزوم صیانت از منابع آب

سید هادی خاضعی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان لنده افزود: این جلسه با هدف صیانت از منابع آبی و سازگاری با کم آبی با حضور اعضای شورای حفاظت از منابع آب در فرمانداری شهرستان لنده برگزار شد.

وی با توجه به وضعیت افت آب‌های زیرزمینی شهرستان هشدار داد و تصریح کرد: با توجه به خشکسالی‌های چند سال گذشته و افت شدید سفره منابع آب زیرزمینی، لزوم بر برنامه ریزی، صیانت، مراقبت و مدیریت منابع آب شرب و کشاورزی بیش از گذشته احساس می‌شود.

رئیس امور آب شهرستان کهگیلویه تاکید کرد: با توجه به اینکه قسمتی از رودخانه مارون در محدوده شهرستان لنده است، جهت تأمین آب اراضی، در صورت داشتن شرایط و پتانسیل آبیاری صدور مجوز با طی مراحل قانونی محدودیت ندارد.

وی در ادامه با یادآوری بر ضرورت و لزوم صیانت از منابع آبی تاکید کرد: همه مسؤولان باید توجه ویژه ای به مدیریت و استفاده‌ی بهینه از آب‌های زیرزمینی و سطحی منطقه داشته باشند.

خاضعی با تأکید بر آگاهی بخشی به مردم در جهت صرفه جویی در مصرف آب، تصریح کرد: باید فرهنگ صحیح مصرف منابع آب به مردم آموزش داده شود تا آنها حداکثر بهره برداری را داشته باشند.

رئیس اداره امور آب شهرستان کهگیلویه بیان کرد: بر اساس اصل ۴۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب، بستر رودخانه‌ها در اختیار جمهوری اسلامی ایران است و تولیت آن به وزارت نیرو و در استان شرکت آب منطقه‌ای گذاشته شده است.

وی تأکید کرد: طبق این قانون، هرگونه تجاوز به اراضی بستر و حریم رودخانه ممنوع بوده و از مردم تقاضا داریم نسبت به تصرف بستر، خاکریزی و تغییر کاربری اراضی واقع در بستر و حریم رودخانه‌ها جداً خودداری کنند.

خاضعی در پایان خاطر نشان کرد: جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز و پر و مسلوب المنفعه نمودن چاه‌های غیر مجاز محفوره و رفع تصرفات اراضی بستر رودخانه‌ها در اولویت کاری این اداره قرار دارد.

کد خبر 6085968

دیگر خبرها

  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه/ لزوم صیانت از منابع آب
  • برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • تقدیراز اقدامات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در صیانت از حقوق بیت المال
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده
  • ۲ هزار مترمکعب آب در ابرکوه صرفه‌جویی شد
  • صرفه جویی بیش از ۲ هزار متر مکعب آب در شهرستان ابرکوه
  • صرفه جویی بیش از ۲ هزار متر مکعبی آب در شهرستان ابرکوه