Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری - گابریل مارتینلی نیز به جمع مصدومان متعدد آرسنال اضافه شد. این مهاجم جوان اخیرا در تمرینات آرسنال مصدوم شده است.

با تایید میکل آرتتا، فصل برای گابریل مارتینلی به پایان رسیده است. او از ناحیه زانو آسیب دیده و انتظار می رود حدود یک ماه از میادین دور باشد. بنابراین گابریل مارتینلی تا فصل آینده برای بازگشت به میادین باید منتظر بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برند لنو و پابلو ماری نیز طی یک هفته اخیر مصدوم شده اند و آنها هم تا پایان فصل قادر به همراهی آرسنال نیستند.

همچنین بخوانید:

پابلو ماری به دلیل مصدومیت ادامه فصل را از دست داد

دوری 4 تا 6 هفته ای برند لنو از میادین به دلیل مصدومیت

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گابریل مارتینلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۴۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به گل‌گهر: وسط زمین سیرجانی‌ها خالی شد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر که اهمیت بسیار بالایی برای تیم‌های انتهای جدول دارد، گل‌گهر سیرجان میزبان استقلال خوزستان است.

گل گهری‌ها که هفته‌های گذشته با چالش غیبت بازیکنان کلیدی‌شان به دلیل مصدومیت رو به رو بودند حالا در این هفته با محرومیت روبرتو تورس، هافبک اسپانیایی‌شان کار سخت‌تری خواهند داشت.

این غیبت درحالی است که نوید عاشوری کل فصل را از دست داده است. احمد زنده‌روح، مسیح زاهدی و مهران گلزاری نیز همچنان مصدوم هستند و علیزاده نیز به تازگی از مصدومیت برگشته است.

به این ترتیب وسط زمین گل گهر در دیدار برابر استقلال خوزستان از ستاره‌های این تیم خالی شده و باید دید آبی‌پوشان اهوازی می‌توانند از این فرصت برای ضربه زدن به میزبان استفاده کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • شوک به گل‌گهر: وسط زمین سیرجانی‌ها خالی شد
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره
  • تصمیم عجیب بایرنی‌ها: در هر وضعیتی گل می‌خواهند!
  • اجرای سه قانون جدید فوتبال در آمریکا؛ وقت‌کُشی به پایان می‌رسد؟
  • اندازه گیری دیابت و ارایه مشاوره پزشکی در میادین میوه و تره بار
  • پایان مصدومیت سردار
  • امشب؛ پایان مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم
  • دوری ۳ تا ۴ هفته‌ای ایوان اندیکا از میادین