Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ارتش سوریه روز سه شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که سامانه های پدافند هوایی این کشور با حملات هوایی متعدد و همزمان رژیم صهیونیستی به بخشهای جنوبی و شرقی سوریه مقابله کردند.

به گفته مقامات ارتش سوریه، در این حمله های هوایی دو نیروی نظامی سوریه کشته و چهارتن دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق بیانیه ارتش سوریه، این حمله های هوایی متعدد که بطور همزمان صورت گرفتند، یک پایگاه مرزی در شرق استان دیر الزور و در حومه شهرک «سوخنا» در صحرای شرقی، و یک پایگاه نظامی در جنوب شهرک صلخد در نزدیکی شهر السویداء را هدف قرار دادند.

ارتش اسرائیل هنوز نسبت به این گزارشها اظهارنظری نکرده است.

منابع اطلاعاتی منطقه می گویند که این حمله های اسرائیل به سوریه بخشی از جنگ سایه ای مورد تأیید واشنگتن و همچنین سیاست ضد ایرانی رژیم صهیونیستی است.

کد خبر 4956986

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه اسرائیل ارتش سوریه پدافند هوایی کشته و زخمی ایالات متحده آمریکا عراق ویروس کرونا رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ایران فلسطین عربستان سعودی روسیه سوریه امارات متحده عربی لیبی آژانس بین المللی انرژی اتمی افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۴۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین، خبرنگار این شبکه در سوریه اعلام کرد که صدای چند انفجار در داخل پایگاه نظامی آمریکا در روستای «الخضراء» در نزدیکی میدان نفتی «العمر» در حومه شرقی «دیرالزور» در شرق سوریه شنیده شد.

کانال تلگرام «رووداو» با انتشار تصویری نوشت: اینها موشک هایی است که امشب از منطقه «زمار» در «نینوا» به سمت یک پایگاه نظامی آمریکایی در سوریه شلیک شد.

منابع خبری از حمله موشکی به پایگاه غیرقانونی ارتش تروریستی و اشغالگر آمریکا موسوم به خراب الجیر در شمال شرق خبر دادند بر اساس این گزارش، صدای دستکم ۳ انفجار پیاپی از این پایگاه شنیده شد. 

 این حملات بعد از توقف ۲ ماهه حملات علیه پایگاه های آمریکایی در شرق سوریه، انجام گرفت. رویترز گزارش داده این حملات از مبدأ موصلِ عراق بوده و تلفات داشته است.

خبرنگار المیادین در حلب گزارش داد: پایگاه آمریکایی‌ها در میدان نفتی العمر با ۴ موشک و پایگاه خراب الجیر با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفتند.

 

دیگر خبرها

  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • (ویدئو) حملات پهپادی گسترده حزب‌الله به مقرهای نظامی اسرائیل
  • حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • بی‌بی‌سی: عبور موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل
  • بی‌بی‌سی: موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل عبور کردند
  • دو پایگاه آمریکا در شرق سوریه در کمتر از یک ساعت هدف حمله قرار گرفت
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه