Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@15:09:20 GMT

تجاوز هوایی اسرائیل به چند منطقه در سوریه

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۵۷۲۶

تجاوز هوایی اسرائیل به چند منطقه در سوریه

 

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری سانا، پدافند هوایی ارتش سوریه بامداد چهارشنبه برای دومین بار در ساعات گذشته با حملات دشمن متخاصم در استان «حماه» واقع در غرب این کشور، مقابله کرد.

رژیم صهیونیستی بامداد امروز چهارشنبه حومه استان حماه واقع در غرب سوریه را هدف حملات هوایی خود قرار داد.

پدافند هوایی ارتش سوریه به این حملات هوایی جدید رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و توانست تعدادی از موشک‌های شلیک شده را منهدم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع نظامی سوریه گفته که حملات هوایی بامداد امروز تلفات جانی نداشته، اما خسارت مالی بر جای گذاشته است.

استان «حماه» واقع در غرب سوریه در حالی هدف حملات هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت که دیشب چند نقطه دیگر از خاک سوریه هدف حملات «دشمن» قرار گرفته بود.

سه شنبه شب نیز مواضع ارتش سوریه در حومه «السویداء»، «حمص» و «دیرالزور» هدف حملات هوایی «دشمن» قرار گرفت که پدافند هوایی ارتش آن را دفع کرد.

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد که در حملات هوایی سه شنبه شب به مناطق ذکر شده، دو سرباز ارتش سوریه کشته و چهار نفر زخمی شدند.

پیش از این و روز دوشنبه پدافند هوایی سوریه با چند پهپاد بر فراز آسمان منطقه ساحلی «جبله» در غرب سوریه مقابله کرده بود.

 

اخبار مرتبط تقویت سامانه دفاعی سوریه موازنه های قدرت در خاورمیانه را تغییر داد واکنش چین به تجاوز اسرائیل به سوریه واکنش تند مسکو به تجاوز اسرائیل به سوریه و سرنگونی هواپیمای روسی/ روسیه: به اقدام تل آویو پاسخ می دهیم/ لاشه هواپیما و سرنشینان آن از آب بیرون کشیده شد/واکنش تل آویو حمایت برخی از حکومت های عرب از تجاوز اسرائیل به سوریه«شوک زاست» بیشتر رسانه های عرب قربانی روایت اسرائیل درباره تجاوز موشکی به سوریه و پاسخ دمشق شدند

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا تحولات سوریه حمله اسرائیل به سوریه سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت: اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور، ثمره وحدت، همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح تحت تدابیر فرمانده معظم کل قواست. - اخبار استانها -

بعه گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدید الورود به این منطقه پدافندی، با بیان اینکه توانمندی، همدلی و یکرنگی موجود بین نیروهای مسلح، تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور است، گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌روزترین و مجهزترین سامانه‌‌ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیروهای مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.

وی افزود: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و به یک قدرت در منطقه تبدیل شده‌ ایم.

امیر سرتیپ دوم ستاد معصومی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس از شرف، عزت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: اگر امروز دانشمندان ما در علوم مختلف و سلاح‌های نظامی سرآمد جهانیان هستند به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه سربازان نماد ایستادگی و استقامت کشور هستند، تاکید کرد: سربازان چشمان بیدار جامعه بوده و جزو نیروهای بی‌ادعا در نیروهای مسلح هستند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور دوران مقدس سربازی را شاداب‌‌ترین زمان زندگی سربازان دانست و گفت: سربازان در ایثار، فداکاری، اسوه و نمونه بودن دارای کارکرد مثبت اجتماعی هستند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • بی‌بی‌سی: عبور موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل
  • بی‌بی‌سی: موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل عبور کردند
  • حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه