Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@09:30:21 GMT

مردم قم باید پرچمدار اعتلا و تعالی شهر باشند

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۶۰۵۴

مردم قم باید پرچمدار اعتلا و تعالی شهر باشند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی غروب سه‌شنبه در آئین بهره برداری از ۱۱۰ پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی مدیریت شهری که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، با تأکید بر اینکه تمام مردم قم باید پرچمدار اعتلا و تعالی این شهر در تمام ابعاد باشند، افزود: سراسر دنیا مشاهده کردند که اخلاق، معنویت و ارزش‌های الهی در ایران تابلوی زیبایی از مقابله با ویروس کرونا بوجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیشگامان مبارزه با کرونا را گروه‌های جهادی، بسیجی و مردمی و طلاب دانست در شرایط سخت به میدان آمدند و افزود: نیروهای شهرداری نیز در معرض خطرات مختلفی در این ایام بودند که استمرار خدمت رسانی به مردم با ایثار و جهاد قابل تقدیر است.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور انسجام و همبستگی همگانی در مقابله با این حوادث را نشان از روح مقاومت در ایران دانست و تصریح کرد: خدمات زمانی به نتیجه مطلوب می‌رسد که مشعل اخلاق، معنویت و دین در این شهر روشن‌تر باشد.

وی تصریح کرد: قم دارای جایگاه رفیع و بلند در فکر و تمدن اسلامی و مکتب اهل بیت (ع) است.

آیت الله اعرافی شهر قم را پایگاه بزرگ علم، دانش، اخلاق، معنویت و ارزش‌های الهی دانست و افزود: هیچ گاه مشعل نورانیت قم خاموش نشده است.

وی همچنین شهر قم را دارای صدها امامزاده و هزاران محدث و عالم و فقیه مدفون شده عنوان و تصریح کرد: امروز علمی ترین، اسلامی ترین و بزرگترین مرکز دانش دینی در قم است و باید همه قدر این شهر را بدانند.

کد خبر 4956996

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا اعرافی آیت الله اعرافی شهرداری قم قم مدیریت حوزه های علمیه کشور ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا مواد مخدر استانداری سمنان ایلام سازمان تبلیغات اسلامی آتش سوزی بیرجند خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۶۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردم فهرج در حمایت از حمله سپاه به رژیم صهیونیستی 

حجت الاسلام آقاملایی گفت: مردم فهرج در حمایت از مجاهدت سربازان سپاه پاسداران در پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در میدان امام علی (ع) تجمع خواهند کرد.

وی افزود: این اجتماع راس ساعت ۱۰ در محل ذکر شده برگزار می‌شود.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: اقدام مقتدرانه سپاه قهرمان ما، کام ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان را شیرین کرد و نشان داد که اراده ولی امر مسلمین جهان و ملت شریف بر ایستادگی در برابر متجاوزان، پیمودن مسیر عزت و اقتدار خلل ناپذیر است.

وی تصریح کرد: در این راه به فضل الهی، نصرت و پیروزی نهایی از آن ملت ایران و مظلومان جهان است و بدون شک تداوم ماجراجویی‌های رژیم جعلی اسرائیل و همپیمانانش با پاسخ قاطع و پشیمان کننده‌تر فرزندان رشید این ملت در نیرو‌های مسلح مواجه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان توسعه می‌یابد
  • ایران‌ اسلامی در صیانت از منافع مشروع خود با اقتدار ایستاده است
  • برگزاری نشست توجیهی خبرنگاران بهمئی به مناسبت کنگره ملی شهدا
  • نشست توجیهی انجمن خبرنگاران بهمئی به مناسبت کنگره ملی۲هزار شهید استان
  • فرمانده سپاه عاشورا: تبریزی‌ها پای انقلاب ایستاده‌اند + فیلم
  • اجتماع مردم فهرج در حمایت از حمله سپاه به رژیم صهیونیستی 
  • هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان به شهرداری‌های ایلام پرداخت شد
  • اجتماع مردم خوی در حمایت از پاسخ سپاه به شرارت‌های رژیم صهیونیستی
  • استقبال ۵۰ هزار نفر از برنامه‌های جشنواره بهار معنویت در مشهد
  • «جهش تولید» باطل السحر مشکلات اقتصادی است