Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@23:12:26 GMT

نتایج فوتبال در اروپا

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۶۲۳۱

دیدارهای دیشب فوتبال در اروپا با برد بارسا، تاتنهام، ناپولی و ریوآوه با گلزنی مهدی طارمی همراه بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در ادامه دیدار‌های هفته سی و یکم رقابت‌های لیگای اسپانیا، دیشب تیم فوتبال بارسلونا با یک گل بر اتلتیک بیلبائو پیروز شد و با ۶۸ امتیاز دوباره به صدر جدول رفت، تک گل بارسا را ایوان راکیتیچ به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اتلتیکو مادرید هم یک - صفر میزبانش لوانته را شکست داد و با ۵۵ امتیاز، جایگاه سومی خود را تثبیت کرد. در این بازی، بورخا گونزالس بازیکن لوانته به اشتباه دروازه خودی را گشود. دیدار وایادولید با ختافه هم به تساوی ۱-۱ انجامید.
این هفته از رقابت‌ها امشب با سه بازی پیگیری می‌شود که طبق برنامه، آلاوس با اوساسونا، سوسیداد با سلتاویگو و رئال‌مادرید با مایورکا مصاف می‌دهند.

در آغاز هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس، دیشب تاتنهام با برتری دو به صفر مقابل وستهام ۴۵ امتیازی شد و در رده هفتم جدول ایستاد. برای اسپرز در این بازی، توماس سوکک بازیکن حریف و هَری کِین گلزنی کردند. دیدار لستر و برایتون هم بدون گل مساوی خاتمه یافت.
درهمین چارچوب، امشب، منچستریونایتد با شفیلدیونایتد، نیوکاسل با استون ویلا، نوریچ با اورتون، ولورهمپتون با بورنموث و تیم صدرنشین لیورپول با کریستال پالاس مسابقه می‌دهند.

در ادامه بازی‌های هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا، دیشب ناپولی با دو گل در خانه‌ی ورونا صاحب برتری شد. آرکادیوژ میلیک و هیروینگ لوزانو برای ناپولی در این بازی گلزنی کردند.
در دیگر بازی‌های دیشب، اسپال در خانه ۱- ۰ به کالیاری باخت، پارما ۴ - ۱ در زمین جنوا به برتری رسید و تورینو با یک گل بر اودینزه پیروز شد.
این هفته از رقابت‌ها امشب با برگزاری سه بازی به پایان می‌رسد که طبق برنامه، اینتر با ساسولو، آتالانتا با لاتسیو و رم با سامپدوریا مسابقه خواهند داد.

و در هفته بیست و هشتم لیگ برتر پرتغال، ریوآوه ۲ - ۱ ازسد ستوبال گذشت که در این بازی، مهدی طارمی یک پنالتی برای ریوآوه گرفت و آن را به گل تبدیل کرد. ریوآوه با کسب این پیروزیِ خارج از خانه ۴۴ امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: فوتبال ، لالیگا ، سری آ ، مهدی طارمی ، ریوآوه ، بارسلونا ، تاتنهام

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال لالیگا سری آ مهدی طارمی ریوآوه بارسلونا تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی که سعید عزت‌اللهی را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه آل مکتوم به مصاف تیم رده ششمی النصر خواهد رفت.

سعید عزت‌اللهی که چهار شب قبل در مسابقه سوپر شیلد بین قهرمانان لیگ‌های امارات و قطر به میدان رفت و پیروزی دو بر یک و قهرمانی را همراه با تیمش تجربه کرد، امشب هم در جمع نفرات اصلی شباب الاهلی مقابل النصر قرار گرفته است.

هافبک ایرانی شباب الاهلی که در دور برگشت لیگ برتر امارات پنج بازی و در جام ریاست جمهوری این کشور یک بازی انجام داده، امشب هم بین 11 نفر اصلی تیمش برابر النصر دیده می‌شود.

تیم فوتبال شباب الاهلی در حال حاضر 37 امتیازی و تیم دوم جدول لیگ برتر امارات است که دو بازی کمتر نسبت به الوصل صدرنشین انجام داده و اختلاف 14 امتیازی دارد.

دیگر خبرها

  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان
  • افول لیگ برتر: به لقب (لیگ کشاورزان) سلام کنید!‏
  • برتری یک نیمه‌ای هوادار مقابل پیکان
  • ساعت پخش زنده بازی رم و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • آنچلوتی: قهرمان را حذف کردیم، به تیمم افتخار می‌کنم
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • پاری سن ژرمن و دورتموند به نیمه‌نهایی رسیدند
  • استقلال و از دست رفتن برتری سرنوشت ساز!
  • امشب؛ پایان مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!
  • لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!