Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین امینیان سه شنبه شب در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره هنرهای تجسمی و جشنواره عکس خوشه های طلایی افزود: این تسهیلات به میزان نیاز درخواست کنندگان و بدون سقف بوده و هدف از پرداخت آن کمک به قشر هنرمند و توسعه هنر در شهرستان است.

وی با بیان اینکه توسعه پایدار در گرو شادابی جامعه است گفت: پس از ۶۲ سال از تاسیس شهرستان هشترود، مجتمع فرهنگی و هنری در حال ساخت بوده  که امیدواریم سالن و آمفی تئاتر آن سال آینده تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین از شهرداری و شورای شهر خواست تا نسبت به نصب و ساخت المان های مرتبط با شهرستان از جمله گندم،  سیب،  جاجیم و گلیم و مشاهیر شهرستان در ورودی ها و میادین هشترود اقدام کند.
امینیان همچنین از قلعه ضحاک به عنوان قلعه شهر و اثر فاخر منطقه شمالغرب یاد کرد و از هنرمندان خواست در قاب هنر، برای معرفی این اثر تلاش کنند.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هشترود نیز در این مراسم گفت: فراخوان جشنواره عکس خوشه های طلایی با موضوع فرهنگ بومی، مراحل کاشت و برداشت گندم و جاذبه و معماری روستایی در آبان ماه سال ۹۸ منتشر شده بود.

علی اکبرزاده افزود: تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره ۶۰۰ اثر بود که ۴۳۰ اثر به بخش داوری راه یافت و دانیال محمد زاده، مجید سیفی و جلیل دین محمدی به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی گفت: جشنواره هنرهای تجسمی هشترود نیز با موضوعات جاذبه های طبیعی و تاریخی شهرستان، مفاخر شهرستان، فرهنگ بومی و بخش آزاد با موضوع کرونا در اسفند ماه سال گذشته فراخوان داده شد و در چهار رشته نقاشی، طراحی، خوشنویسی و کاریکاتور به ترتیب زهرا صومعه، سیدبهرام بطحایی، ابراهیم واعظی و هانیه شریفی حائز رتبه برتر شدند.

شهرستان هشترود با ۵۷ هزار جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع است.

برچسب‌ها هشترود آذربایجان شرقی هنرهای تجسمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هشترود آذربایجان شرقی هنرهای تجسمی هشترود آذربایجان شرقی هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۶۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان در دومین جلسه شورای مسکن شهرستان کرمان گفت: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است.

نشست شورای مسکن شهرستان کرمان با حضور رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان، علی بابایی فرماندار شهرستان کرمان، بخشدار‌ها، شهردار‌های شهر‌های شهرستان کرمان و دیگر اعضای جلسه در راستای طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه، رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان ضمن تشکر از فرماندار شهرستان کرمان گفت: متقاضیان شهرستان کرمان نزدیک به چهل درصد از طرح نهضت ملی مسکن در شمال استان کرمان را در بر می‌گیرند که به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است و بانک‌های عامل هرچه سریعتر به کمک این مهم بشتابند.

حافظی با اشاره به اینکه آمار ثبت نامی‌های شهر‌های مختلف این شهرستان ادامه داد، تصریح کرد: ما فقط در چهار شهرستان اندوهجرد، شهداد، راین و گلباف به دلیل شرایط خاص منطقه‌ای و پهنه سیلابی موفق به تامین زمین نشده ایم که در حال بررسی اراضی دیگر هستیم.

در ادامه این جلسه به مسائل این طرح‌ها در شهر‌هایی همچون ماهان، اختیارآباد، باغین، کاظم آباد و زنگی آباد رسیدگی، پیشنهاداتی مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • المپیاد ملی آموزش هنر نخستین گام در جهت رقابت بین آموزشگاه‌ها
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان