Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ ماه ژوئن پاراتکواندوکاران را اعلام کرد و جایگاه جدید ورزشکاران این رشته در رده بندی المپیکی مشخص شد. ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فدراسیون جهانی، رنکینگ پاراتکواندوکاران در ماه ژوئن را اعلام کرد که 7 هوگوپوش ایرانی جایگاه خود را در میان برترین‌های جهان تداوم بخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهتاب نبوی نخستین بانوی پاراتکواندوکار کشورمان با 82/50 امتیاز همچنان در رده نخست وزن 58- کیلوگرم (K41) قرار دارد.

سعید صادقیان‌پور در وزن 61- کیلوگرم (K42 ) با 193/50 امتیاز در رده دوم قرار دارد. سجاد جوانبخت در این وزن و کلاس 44 با 47/34 امتیاز در رده سیزدهم جای گرفته است.

محمدرضا شعبانی در وزن 75- کیلوگرم (K42) با کسب 79/93 امتیاز رده پنجم را به خود اختصاص داده است و مهدی کردلو دیگر نماینده این وزن با 8/82 امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد.

احمد نریمانی هوگوپوش وزن 75+ کیلوگرم (K42)نیز با 176/30 امتیاز صدرنشینی خود را حفظ کرد. مهدی بهرامی آذر در وزن 75+ کیلوگرم (K43) با 96/50 امتیاز به جایگاه دومی خود تداوم بخشید.

مهدی پوررهنما در وزن 75- کیلوگرم (K44 ) با 181/84 امتیاز در رده سومی قرار دارد. محمود جعفرزاده نیز با 47/79  امتیاز در رده چهاردهم جای گرفته است. "علیرضا بخت" در این وزن نیز در چهل و هفتم قرار دارد.

اصغر عزیزی پاراتکواندوکار وزن 75+ کیلوگرم (44 K) با 141/18 امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی باقی ماند. حامد حق‌شناس دیگر نماینده کشورمان در این وزن با 40/38 امتیاز رده چهاردهم را به خود اختصاص داد. محسن عبدی در این وزن نیز جایگاه پنجاه و نهمی را در اختیار دارد.

گفتنی است؛ پاراتکواندو برای نخستین بار در بازی های پارالمپیک توکیو برگزار می شود که مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی موفق شدند سهمیه حضور در این رقابت‌ها را کسب نمایند.

اعلام رنکینگ المپیکی تکواندوکاران در ماه ژوئن/ صعود دو پله‌ای حسینی و مردانی


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تکواندو فدراسیون ورزش های معلولین و جانبازان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو فدراسیون ورزش های معلولین و جانبازان تکواندو فدراسیون ورزش های معلولین و جانبازان امتیاز در رده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پایان دور مقدماتی رقابت‌های جهانی انتخابی المپیک تراپ مردان که با حضور ۱۴۰ ورزشکار در دوحه قطر برگزار می‌شود، محمد بیرانوند به همراه ۱۱ تیرانداز دیگر با ثبت امتیاز ۱۲۱، به طور مشترک در رده پنجم ایستاد تا راهی مرحله حذفی شود.   بیرانوند، اما در ادامه نتوانست جواز حضور در فینال را کسب کند و از دور رقابت‌ها کنار رفت. او پیش از این سهمیه المپیک پاریس را به دست آورده و حضورش در این دوره از بازی‌ها قطعی است.   در بخش بانوان نیز مرضیه پرورش‌نیا با ۱۱۴ امتیاز هجدهم شد و شیوا فرح‌پور امتیاز ۱۰۷ را ثبت کرد. هدایت تیم ملی تراپ کشورمان را نریمان نیکخو برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • صعود تیرانداز المپیکی به مرحله شوت‌آف قطر
  • اعلام شرایط ملی‌پوش شدن ۲ وزن المپیکی و یک وزن غیر المپیکی
  • شرایط ملی پوش شدن 2 وزن المپیکی و 1 وزن غیر المپیکی اعلام شد/ فرصت دوباره به گرایی
  • نهایی شد: نبرد المپیکی حسن و کامران در مجارستان
  • الفتی، اولین المپیکی تاریخ ژیمناستیک ایران شد