Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از عملکرد شاگردانش مقابل اتلتیک بیلبائو ابراز رضایت کرد. ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیکه سِتین که تیم تحت‌هدایتش بامداد امروز (چهار‌شنبه) در چارچوب هفته سی ویکم لالیگای اسپانیا موفق شد به لطف گل دقیقه 71 ایوان راکیتیچ با نتیجه یک بر صفر میهمان خود، اتلتیک بیلبائو را از پیش‌رو بردارد و صدر جدول را از رئال مادرید پس گرفت، پس از این دیدار گفت: وقتی حریف به شما فضای لازم برای ایجاد موقعیت را نمی‌دهد باید دقیق و زیرک باشید، چیزی که از زمان از سرگیری مسابقات کمبود آن را حس می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کار در این شرایط آسان نبوده است و ما روی هم رفته چیزی کم داریم، شاید یک جرقه در بازی. رقبای ما هم از این شیوه بازی استفاده می‌کنند و با بازی پیوسته به هم و بستن فضاها، کار ما را برای باز کردن فضا سخت می‌کنند اما من فکر می‌کنم هر چه فصل جلوتر برود، راحت‌تر می‌توانیم راه‌حلی برای یافتن فضای لازم پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا تصریح کرد: ما در نیمه دوم با آرامش بیشتری بازی کردیم و بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتیم. آنسو و ریکی به بازی ما پویایی بیشتری دادند و این اجازه را به ما دادند تا مالکیت توپ را برای مدت بیشتری در اختیار داشته باشیم.

ستین همچنین در تمجید از هافبک کرواتش که در دقیقه 64 به جای سرخیو بوسکتس به میدان آمد و 7 دقیقه بعد گل برتری آبی‌واناری‌ها را به ثمر رساند، تأکید کرد: راکیتیچ عالی کار کرد. او فوتبال را خیلی خوب می‌فهمد و کارش را به خوبی انجام داد.

وی ادامه داد: ما به این پیروزی نیاز داشتیم، درست به مانند بازی‌های دیگر. در چنین شرایطی هم بهتر است که اشتباه کمتری مرتکب شویم. ما 3 امتیاز این بازی را کسب کردیم و حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم رقیب مستقیم‌مان، رئال مادرید چه می‌کند.

زیدان: تفاوت زمان استراحت بارسلونا و رئال مادرید؟ نظرم را به کسی نمی‌گویم!

سرمربی کاتالان‌ها در پایان خاطرنشان کرد: ما به غیر از یک بازی، از مابقی بازی‌های‌مان (از زمان از سرگیری لالیگا) حداکثر امتیازات را گرفته‌ایم. ما هنوز در چیزهای نیاز به پیشرفت داریم، اما در مسیر درستی قرار داریم.

بارسلونا که در حال حاضر با یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید 65 امتیازی، با 68 امتیاز صدرنشین است، در بازی بعدی‌اش باید در خانه سلتاویگو به میدان برود.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رئال مادرید ایوان راکیتیچ کیکه ستین لالیگا بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید ایوان راکیتیچ کیکه ستین لالیگا بارسلونا رئال مادرید ایوان راکیتیچ کیکه ستین لالیگا بارسلونا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۶۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: به مزخرف‌ترین شکل به رئال‌‌مادرید باختیم

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی درباره شکست خانگی مردانش برابر رئال مادرید و حذف از لیگ قهرمانان اروپا توضیح داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا پس از باخت شب گذشته (چهارشنبه) منچسترسیتی مقابل رئال مادرید در ضربات پنالتی بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اظهار داشت: به رئال مادرید به خاطر مقاومتش در دفاع تا آخرین دقیقه بازی تبریک می‌گویم. آنها کارشان را خیلی خوب انجام دادند و ما در توجه به جزئیات برای رسیدن به گل خوب کار نکردیم. فکر می‌کنم در سه بازی قبلی‌مان برابر رئال هم عملکرد خوبی داشتیم. در برنابئو هم عملکردمان همینطور بود و من به‌عنوان سرمربی تیم تنها چیزی که می‌توانیم از بازیکنانم بخواهم همین است.

گواردیولا در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش مقابل رئال مادرید بدشانسی آورده است، اظهار داشت: یوهان کرایف می‌گفت که چیزی به عنوان شانس وجود ندارد و من هم با او موافقم. نتوانستیم گل بعدی را بزنیم در حالی که هر کاری می‌شد برای رسیدن به گل انجام دادیم، اما طوری که ما این بازی را باختیم مزخرف‌ترین شکلی است که یک تیم می‌تواند بازنده باشد. همیشه نمی‌توان برنده بود، اما ما تلاش‌مان را کردیم. بیشتر از این چه چیزی می‌توانستم از بازیکنانم بخواهم. بیشتر از این نمی‌شد کاری انجام دهیم.

رئال مادرید از منچسترسیتی انتقام گرفت و حریف بایرن شد

 

سرمربی سیتی درباره ضربات پنالتی هم اظهار داشت: گاهی اوقات در پنالتی‌ها شما برنده هستید و گاهی اوقات هم نه اما واقعیت این است که با وجود دفاع خوب حریف ما هم در جریان بازی آنطور که باید از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم. با این وجود همه بازیکنان ما در سطحی بالا بازی کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دریبل های دیدنی بازیکنان رئال مادرید مقابل بارسلونا / بازی های لالیگا
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • گواردیولا: به مزخرف‌ترین شکل به رئال‌‌مادرید باختیم
  • رودری: فقط یک تیم در زمین بود؛ شانس همیشه در سمت رئال مادرید است
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • لورنتزو پلگرینی: به خاطر ده روسی خودمان را در آتش می‌اندازیم؛ رم در مسیر درستی قرار دارد
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • ایوان راکیتیچ: دیدار بارسلونا مقابل رم، بدترین بازی دوران حرفه‌ای من بود
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است