Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع آگاه و نزدیک به کاخ سفید از آغاز مذاکرات دستیاران و مشاوران ارشد رئیس جمهور آمریکا درباره اقدام اشغالگرانه رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند. ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، 2 مقام آگاه آمریکایی اعلام کردند که دستیاران ارشد دونالد ترامپ مذاکرات خود درباره طرح اشغالگرانه رژیم صهیونیستی برای الحاق کرانه باختری رود اردن به سرزمین‌های اشغالی فلسطین را از روز سه شنبه آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، یک مقام آگاه در این باره گفت: در نشست روز سه شنبه هیچ تصمیم خاصی اتخاذ نشده و صرفا "مذاکرات داخلی رسمی" انجام شده است.

رژیم اسرائیل|موافقان و مخالفان داخلی نتانیاهو در طرح موسوم به الحاق کرانه باختریفلسطین|فراخوان حماس برای انتفاضه مردمی علیه الحاق کرانه باختریتشدید اختلافات در کابینه اسرائیل درباره کرانه باختری/ نتانیاهو٬ گانتس را تهدید کرد

دیوید فریدمن سفیر آمریکا در اسرائیل به واشنگتن سفر کرده است تا با مقام‌های ارشد دولت ترامپ از جمله مایک پامپئو وزیر خارجه، جارد کوشنر مشاور ارشد کاخ سفید و آوی برکوویتز فرستاده خاورمیانه درباره این موضوع گفتگو کند.

بر اساس طرح سازش خاورمیانه که توسط ترامپ در ماه ژانویه رونمایی شد، کاخ سفید شهرک‌های یهودی نشین در اراضی اشغالی کرانه باختری را به رسمیت خواهد شناخت.

رهبران فلسطینی بارها مخالفت شدید خود را با طرح پیشنهادی ترامپ اعلام کرده‌اند. نتانیاهو که با حمایت ترامپ روبرو شده است، اکنون قصد دارد طرح اشغالگرانه تل آویو را از ابتدای جولای عملی کند.

اکثر کشورهای جهان شهرک های صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین را یک اقدام غیرقانونی ارزیابی کرده‌اند.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,90,1128/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: الحاق کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت نوجوان فلسطینی در نابلس به ضرب گلوله صهیونیست‌ها

در جریان یورش وحشیانه نظامیان اشغالگر به کرانه باختری درگیری شدیدی میان آنها با مبارزان فلسطینی رخ داد و یک نوجوان ۱۷ ساله فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای دشمن به شهادت رسید. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی در ادامه حملات وحشیانه خود به مناطق مختلف کرانه باختری امروز یورش گسترده‌ای با تجهیزات نظامی به نابلس انجام دادند.

در نتیجه یورش نظامیان اشغالگر به نابلس درگیری مسلحانه شدیدی میان آنها با جوانان فلسطینی رخ داد.

نیروهای دشمن صهیونیستی یک خانه مسکونی را در خیابان المریج در استان نابلس واقع در کرانه باختری محاصره کردند که در نتیجه آن جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست درگیر شدند.

گردان جنین وابسته به سرایا القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی اعلام کرد که رزمندگان آن به شدت با نیروهای اشغالگر درگیر شدند و صداهای تیراندازی مکرر در خیابان المریج به گوش می‌رسید و رزمندگان فلسطینی با مواد منفجره، نیروهای دشمن را مورد هدف قرار دادند.

به گزارش منابع فلسطینی، بعد از رسیدن یک گروه دیگر از نظامیان صهیونیست، نیروهای اشغالگر یک ساختمان مسکونی را در محله رفیدیا در نابلس محاصره کردند و یک جوان را بازداشت و به مقصد نامعلومی منتقل کردند.

در جریان یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به نابلس یک نوجوان 17 ساله فلسطینی به نام «یزن آشتیه» به ضرب گلوله نظامیان دشمن به شهادت رسید و 2 نفر دیگر هم زخمی شدند.

شهادت 2 فلسطینی در کرانه باختریدرگیری شدید جوانان فلسطینی با صهیونیست‌ها در کرانه باختری

این درحالی است که حملات وحشیانه نظامیان و شهرک‌نشینان مسلح صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری از چند روز قبل شدیدتر شده است.

رسانه‌های محلی فلسطین دیروز اعلام کردند شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری 15 ماشین فلسطینیان و 6 خانه را به طور کامل سوزاندند و به منازل برخی فلسطینی‌ها سنگ پرتاب کرده و شیشه حداقل 10 خانه را شکستند و چند نفر را زخمی کردند.

دیروز همچنین شهرک‌نشینان افراطی و مسلح اشغالگر با حمله به رام‌الله و البیره در کرانه باختری چند فلسطینی را زخمی و شهید کردند.

از چند روز قبل هم‌زمان با تقابل قهرمانانه جوانان فلسطینی با شهرک‌نشینان فاشیست صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری، گروه‌های فلسطینی برای بسیج عمومی جهت مقابله با صهیونیست‌ها در شهرهای کرانه باختری فراخوان دادند.

جنبش حماس شب گذشته در بیانیه‌ای تاکید کرد که ما از فرزندان ملت خود و جوانان انقلابی و رزمندگان قهرمانمان در کرانه باختری می‌خواهیم تا تقابل و درگیری با ارتش اشغالگر و شبه‌نظامیان شهرک نشین را تشدید کنند و آنها را مجبور سازند تا بهای جنایات خود علیه ملت و سرزمین ما را بدهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سازمان ملل به دنبال جمع آوری کمک ۲.۸ میلیارد دلاری برای غزه و کرانه باختری
  • سازمان ملل: اسراییل حمله شهرک نشینان به فلسطینیان را متوقف کند
  • حمله هوایی اسرائیل به مسجدی در شمال غزه
  • شهادت نوجوان فلسطینی در نابلس به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • حمله گسترده نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • گزارش الجزیره درباره شهرک‌های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری
  • اعتراف بزرگ یک مقام ارشد نظامی اسرائیل | ایران فرودگاه نظامی ما را زد
  • فیلم/عبور موشک‌های بالستیک سپاه بر فراز آسمان کرانه باختری
  • سرزمین‌های اشغالی؛ از خاموشی تا بمباران موشکی و پهپادی
  • موج جدیدی از پهپاد های ایرانی وارد آسمان کرانه باختری شد + فیلم