Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از وکیل های فدراسیون فوتبال در پرونده مهم سرمربی بلژیکی درباره میزان غرامت پرداختی به مارک ویلموتس گفت: با توجه به محرمانگی پرونده، هر گونه اظهارنظر از سوی من و همکارانم ممکن است موجب سوء استفاده قرار گیرد. سال‌های پیش به علت اظهارنظر وکلای خارجی علیه فدراسیون کشتی در یک پرونده، فدراسیون ما محروم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به صلاح نیست که من اظهارنظری داشته باشم.

به گزارش تابناک ورزشی، ملیح‌زاده در واکنش به تشکیل گروه قضات در این پرونده از سوی فیفا، گفت: به علت شیوع کووید ۱۹ و بحث دورکاری، رسیدگی‌ها با دیرکرد همراه است. انتظار من این است که در دو ماه آینده رای اولیه را داشته باشیم. نکته مهم این است که این رای ظرف ۲۰ روز از زمان صدور، قابل تجدیدنظر در دادگاه حکمیت ورزش است. در موارد خیلی خاص و نادر و استثنایی می‌توان در دیوان فدرال سوییس پیگیری کرد. امیدواریم در این مرحله موفقیت را کسب کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده اکبر طبری دهه کرامت جمعیت امام علی جمشید پژویان شارمین میمندی نژاد نسیم افغانی قرارداد ویلموتس تیم ملی فوتبال فیفا رای فیفا پرونده اکبر طبری دهه کرامت جمعیت امام علی جمشید پژویان شارمین میمندی نژاد نسیم افغانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور نتانیاهو به کابینه: در مورد ایران اظهارنظر و مصاحبه نکنید

رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم به وزرای کابینه خود دستور داده تا در مورد ایران هیچگونه اظهارنظر و مصاحبه مطبوعاتی انجام ندهند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که در نخستین ساعت بامداد امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله (ص)» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه دوم با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی هشدار داد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

به دنبال حملات شنبه شب و بامداد یکشنبه ایران به اسرائیل، رسانه‌های خبری از ترس و وحشت ساکنان سرزمین‌های اشغالی از وضعیت پیش آماده خبر دادند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اظهارنظر فرانسه درباره پاسخ نظامی ایران علیه اسرائیل در شورای امنیت
  • شوخی با موشک و پهپاد و تانک در ایکس!
  • دستور نتانیاهو به کابینه: در مورد ایران اظهارنظر و مصاحبه نکنید
  • پایان پرونده کاپیتان استقلال با تذکر؛ حسینی محروم نمی شود
  • نتانیاهو به وزرا: اظهارنظر درباره حمله ایران ممنوع!
  • شوخی با موشک و پهپاد و تانک در ایکس! + عکس
  • از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • رئیس دیوان عالی کشور: از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • فرمایشات رهبر انقلاب درباره حجاب فصل الخطاب است
  • فرمایشات اخیر رهبر انقلاب درباره حجاب فصل الخطاب است