Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@10:53:12 GMT

آیت الله صدیقی: شهر قم حریم اهل بیت(ع) است

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۷۶۲۵

آیت الله صدیقی: شهر قم حریم اهل بیت(ع) است

گروه استان ها_ امام جمعه موقت تهران گفت: شهر قم حریم اهل بیت(ع) است و مدیریت اصلی و معنوی این شهر با حضرت فاطمه معصومه(س) است. ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله کاظم صدیقی در حاشیه مراسم کلنگ زنی پروژه مجتمع آموزشی فرهنگی کریمه اهل بیت(ع) اظهار داشت: شهر قم حریم اهل بیت(ع) است و مدیریت اصلی و معنوی این شهر با حضرت فاطمه معصومه(س) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جایگاه زیارت حرم حضرت معصومه(س) افزود: امام رضا(ع) فرمودند زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) مساوی و برابر با زیارت امام هشتم است.

آغاز دهه کرامت از دیار کریمه اهل بیت (ع) / ‌پرچم گنبد حرم حضرت معصومه(س) تعویض شد + فیلمتبیین شخصیت حضرت معصومه(س) توطئه بیگانگان برای توهین به دختران را خنثی می‌کندنماهنگ «بهار» به‌مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) در رشت رونمایی شد

امام جمعه موقت تهران گفت: عصمت حضرت معصومه(س) از نوع علم شهودی و حضوری بود که سبب می‌شد انگیزه گناه و انحراف در وی به وجود نیاید، این بانوی پاکدامن از نظر درجات قرب از استثنائات بودند و جز بزرگ‌ترین شخصیت‌ها در جهان اسلام است.

وی تصریح کرد: نام اصلی حضرت معصومه(س)، "فاطمه" است اما به دلیل ظرفیت بالای روحی و کرامت و کمالی که در این شخصیت جمع شده به "معصومه" ملقب شده است.

صدیقی با اشاره به شان و جایگاه بی نظیر کریمه اهل بیت(ع) گفت: در جایگاه این بانوی بزرگ همین مقدار کافی است که چهار امام معصوم در رابطه با شان و مقام شامخ وی سخن گفته اند و طبق چند روایت موثق از معصومین(ع) زیارت این بانوی بزرگ جهان اسلام باسعادت اخروی انسان و عاقبت‌به‌خیری فرد هم‌معنا است.

وی با بیان اینکه حضرت معصومه(س) سرشار از محبت و عبودیت خداوند بوده است، خاطرنشان کرد: این تجلی خدا او را از غیر حق منصرف می کرد و  اهل بیت(ع) عصمت و طهارت در باب مقام و فضائل بانوی کرامت سخنان قابل توجهی بیان کردند.

انتهای پیام/452/ ع

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضرت معصومه س اهل بیت ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران، حافظ حریم نظام و انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دوم اردیبهشت ماه در اقدامی مبتکرانه و هوشمندانه از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) مزین به نام نهاد مقدسی شد که قدرتمندانه همپای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و در راستای اقتدار کشور همواره در عرصه‌های گوناگون خوش درخشیده است.
نیرویی مردمی که با تکیه بر مکتب عاشورای حسینی (ع) در عرصه‌های مختلف مانند ولایتمداری و مبارزه با ظالمان حماسه‌هایی ماندگار رقم زده است.
این نهاد مکتبی، در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸، به دستور رسمی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، تأسیس شد.
این نهاد مردمی در همه‌ی عرصه‌ها به ویژه عرصه سازندگی و خدمات رسانی بی منت و صادقانه پای کار است و محرومیت زدایی، حمایت از اقشار کم برخوردار و خدمت رسانی به روستا‌ها و مناطق محروم جامعه از اقدامات دیگر این نهاد مقدس و مکتبی است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هر شرایطی مرزبانی خوبی برای مرز‌های این آب و خاک است.

دیگر خبرها

  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟
  • زائران دسترسی مناسبی به حرم حضرت معصومه (س) و اطراف آن ندارند
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • سپاه پاسداران، حافظ حریم نظام و انقلاب اسلامی
  • نباید از اجرای برنامه ترکیبی و تلفیقی دهه کرامت غافل شد