Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@21:37:07 GMT

AFC: به خاطر کرونا انصراف دهید محروم می شوید!

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۷۹۹۷

AFC: به خاطر کرونا انصراف دهید محروم می شوید!

کنفدراسیون فوتبال آسیا تهدید کرد هر تیمی از حضور در ادامه بازی های لیگ قهرمانان آسیا به بهانه ویروس کرونا انصراف دهد جریمه و محروم خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، کنفدراسیون فوتبال آسیا به تبعیت از فیفا اصرار به از سر گیری بازی های داخلی و هم چنین بازی های بین المللی در قاره دارد. پیش تر این کنفدراسیون گفته بود دوست داریم همه بازیها در قاره به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند برخی از کشورها بازی های داخلی را نیمه تمام اعلام کردند که ایران از این قاعده مستثنی است به این خاطر که بازی های لیگ برتر از امروز با دیدار فولاد – استقلال از سر گرفته می شود.

 

مبنع موثق در کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داده هر تیمی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا به بهانه ویروس کرونا انصراف دهد دست کم 50 هزار درهم جریمه نقدی خواهد شد و این جدا از غرامتی است که باشگاه انصراف دهنده باید پرداخت کند که گویی نزدیک به یک میلیون دلار است.از سویی تیم انصراف دهنده دو فصل از حضور در بازی ها محروم می شود و هم چنین یکی از سهمیه های کشوری که تیمش انصراف داده کسر خواهد شد.

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا در تلاش است بازی های لیگ قهرمانان آسیا را در نیمه دوم سپتامبر برابر با شهریور ماه به صورت متمرکز در غرب و شرق آسیا دنبال کند که به نظر می رسد تاریخ مناسبی برای از سر گیری دوباره بازی ها است به این خاطر که خیلی از کشورها فوتبال را به صورت جدی دوباره استارت زده اند. کنفدراسیون فوتبال آسیا هم چنین بر این عقیده است تعطیلی بازی های داخلی بهانه قانع کننده ای برای عدم حضور در بازی های لیگ قهرمانان آسیا نیست؛ به خصوص که برای این بازی ها کمیته انضباطی AFC تصمیم می گیرد. البته بر اساس اعلام دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا تا اکنون هیچ تیمی درخواست انصراف از حضور در لیگ قهرمانان آسیا به بهانه کرونا را نداشته است.

لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا بازی های لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۷۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین

به گزارش ورزش سه، دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های العین و الهلال امشب در ورزشگاه هزاع بن زاید برگزار شد و در نهایت با شکست 4-2 تیم عربستانی به پایان رسید.

این شکست در شرایطی برای الهلال رقم خورد که العین در نیمه اول موفق شد سه گل به ثمر برساند. این گل‌ها در دقایق 6، 26 و 38 توسط سفیان رحیمی وارد دروازه الهلال شدند.

با اعلام شبکه آماری اپتا، الهلال برای سومین بار در تاریخ خود در لیگ قهرمانان آسیا در نیمه اول 3 گل دریافت کرد.

اپتا توضیح داد که این اتفاق اولین بار در سال 2010 برابر الغرافه قطر (3-0) و دومین بار در سال 2019 برابر السد قطر (3-2) رخ داده بود.

لازم به ذکر است دیدار برگشت الهلال و العین در تاریخ 23 آوریل برگزار خواهد شد و در این دیدار که در عربستان برگزار می‌شود، هر دو تیم برای صعود به دور بعد تلاش خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • خشم کاپیتان بارسا: به خاطر کارت قرمز حذف شدیم!
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای