Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-20@05:32:54 GMT

زمان آغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۸۰۱۳

زمان آغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

کنفدر اسیون فوتبال آسیا برای تیم‌هایی که با بهانه کرونا قصد انصراف از حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند، خط و نشان کشید.

نشریه «الاتحاد» امارات خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا به اخبار منتشر شده مبنی بر احتمال کناره گیری برخی از باشگاه ها از حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



AFC برای باشگاه ها خط و نشان کشید و اعلام کرد در صورت کناره گیری تیمی از ادامه لیگ قهرمانان آسیا 2020 باید عواقب سنگینش را بپذیرد. هر تیمی در صورت انصراف از لیگ قهرمانان باید غرامت میلیون دلاری پرداخت کند و به مدت 2 سال از حضور در این رقابت ها محروم خواهد شد.

گزارش حاکی از آن است که کنفدراسیون فوتبال  آسیا قصد دارد ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 را به صورت متمرکز در نیمه دوم ماه سپتامبر(اواخر شهریور) برگزار کند.

داتو، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در زمینه خبر داد هیچ تیمی تاکنون درخواست انصراف از لیگ قهرمانان نداده است. هر تیمی که بخواهد از حضور در این مسابقات انصراف دهد باید طبق قانون جریمه و محروم شود.

جهان نیوز/

برچسب ها: لیگ قهرمانان آسیا ، کنفدراسیون فوتبال آسیا ، فوتبال ، کرونا لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Ilm

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا فوتبال کرونا کنفدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان آسیا فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد

دیدار تیم‌های فوتبال العین امارات و الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه دیروز پنجشنبه در ورزشگاه هزاء بن زائد امارات برگزار شد که با برد چهار بر دو میزبان اماراتی همراه بود.

سوفیان رحیمی (۶ و ۲۶-پنالتی و ۳۸-پنالتی) و کاکو (۵۶-پنالتی) برای العین و مالکوم (۴۹) و یاسر الشهرانی (۷۸) برای الهلال گلزنی کردند.

شاگردان هرنان کرسپو در حالی موفق به کسب پیروزی پرگل شدند که الهلال در ۳۶ دیدار قبلی رسمی خود در تمامی مسابقات نتیجه‌ای جز پیروزی نگرفته بود. آن‌ها همچنین ۴۴ بازی نباخته بودند و آخرین شکست آبی‌پوشان فوتبال عربستان به ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ باز می‌گردد.

الهلال با این شکست تلخ حالا در فصلی رویایی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند تا تمام تلاش‌های اخیر آن‌ها که تبدیل به رکوردی در سطح دنیا شده بود دیگر به چشم نیاید.

دیگر خبرها

  • دو بازیکن ایرانی در لیگ افغانستان
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • برترین کاراته‌کا‌های ایران مشخص شدند
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*