Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@00:31:45 GMT

یادمان شهدای گمنام پلدخترتکمیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۸۰۵۰

یادمان شهدای گمنام پلدخترتکمیل می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: یادمان شهدای گمنام این شهرستان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تحقق مطالبه مردم تکمیل می‌شود.

منصور کریمی‌فرد در حاشیه جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس شهرستان پلدختر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر اظهار داشت: در این جلسه تمهیدات لازم برای تکمیل یادمان شهدای گمنام در راستای پاسخ به مطالبه گری و دغدغه مردم شهید پرور پلدختر و مراجعات مکرر آنان به سپاه اندیشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از زحمات فرمانده سپاه سید الشهدا استان تهران در جریان سیل فروردین ماه سال 1398 در پلدختر تقدیر کرد و افزود: با توجه به بازدیدهای فرمانده سپاه سید الشهدا استان تهران از یادمان شهدای گمنام پلدختر در رابطه با تکمیل این یادمان قول مساعد داد.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر گفت: هم اکنون پیمانکار یادمان شهدای گمنام پلدختر مشخص شده و مصالح مورد نیاز آن خریداری و آغاز به کار خواهد کرد که به لحاظ امکانات مورد نیاز برای تجهیز کارگاه به کمک دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیاز است.

وی افزود: پیمانکار یادمان شهدای گمنام پلدختر هزینه برآورد شده این پروژه را حدود 300 میلیون تومان اعلام کرد که با فضا سازی این یادمان و اجرایی کردن طراحی آن تپه شهدا گمنام پلدختر تاثیر بیشتری در ترویج، انتقال و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس دارد.

کریمی‌فرد از دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی دفاع مقدس خواست در راستای تسریع در تکمیل یادمان شهدای گمنام با سپاه پلدختر همکاری لازم را داشته باشند. 

وی اظهار امیدواری کرد: بتوان طی ماه‌های آینده یادمان شهدای گمنام پلدختر را برای رفع دغدغه و تحقق مطالبه مردم به سرانجام رسانده و افتتاح شود. 

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر گفت: پلدختر بیش از 80 بار در دوران دفاع مقدس هدف آماج بمباران هوایی رژیم بعث عراق گرفته و به عنوان هویزه ثانی حفظ آثار دفاع مقدس در این شهر نیاز به توجه بیشتر دارد که در این راستا با کمک جمعی از فارغ التحصیلان هنرمند پلدختر به ساخت تندیس‌هایی به عنوان یادمان بمباران ،طراحی و در سطح شهر نصب می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس فرهنگ شهادت شهدای گمنام یادمان شهدای گمنام پلدختر فرمانده سپاه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای شاخص ارتش در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، روز ارتش یادآور رشادت‌های بزرگ مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند.

آنچه که امروز به آن می‌بالیم مرهون حماسه آفرینی و پایمردی شجاعانی است که در هشت سال دفاع مقدس از کارزاری شگرف و در مقابل تمامی قدرت‌های روز جهان آبدیده شدند و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز خویش به ارمغان آوردند.   از مجموع رزمندگان دفاع مقدس ۱۹ هزار مازندرانی هستند که ۳ هزار و ۳۰۰ شهید ارتش از این استان تقدیم ارزش‌های نظام شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده کل سپاه: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • فرمانده سپاه تهران: پیروزی بزرگ نزدیک است / دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • شهر بوکان مزین به یادمان شهید گمنام می‌شود
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران