Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراد ناصری گفت: شهرستان اصلاً در شرایط عادی نیست و وضعیت بحرانی را تجربه می‌کنیم و شهروندان باید دستورات بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ مراد ناصری، فرماندار نهاوند در شورای آموزش‌و پرورش نهاوند گفت: متأسفانه مردم خطر کرونا را جدی نگرفته‌اند و همچنان در تجمعات شلوغ شرکت می‌کنند که این موضوع نگران‌کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: شهروندان حتماً از ماسک استفاده کنند و باید آگاه شوند، باید خطر را جدی بگیرند که نقش آموزش‌و پرورش و رسانه‌ها در این آگاه‌سازی مهم است.

ناصری افزود: برخی از همشهریان وضعیت خطرناک کرونایی را باور ندارند و نمی‌دانم چرا موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند؟

فرماندار نهاوند گفت: عده کمی با رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، عظمت و فرهنگ چند هزارساله نهاوند را زیر سؤال برده‌اند.

وی بابیان اینکه اگر مردم ما را مانند موج اول همراهی نکنند شرایط سختی پیش رو خواهیم داشت، افزود: از مردم درخواست داریم خطر کرونا را جدی بگیرند و با شرکت در مراسم عزا و عروسی باعث پشیمانی خود و خانواده نشوند.

ناصری اظهار داشت: برخی بدون توجه به هشدارها مراسم عزا و عروسی را با تجمع جمعیتی برگزار می‌کنند که نگران‌کننده است.

وی با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان نهاوند عنوان کرد: مهم‌ترین اصل پیشگیری از این بیماری در خانه ماندن، زدن ماسک و پرهیز از حضور در مکان‌های شلوغ و مراسم‌های عروسی و عزا است.

فرماندار نهاوند گفت: کسانی که در مراسم‌ها حضور می‌یابند باید بدانند چند روز بعد باید در بخش کرونا بستری شوند و باید بدانند که اوضاع شهرستان نهاوند اصلاً مطلوب و عادی نیست و شرایط سختی را تجربه می‌کنیم.

شهرستان نهاوند با تعداد ابتلای ۱۹۴ بیمار بعد از همدان در رتبه دوم ابتلای به بیماری کرونا قرار دارد و نکته نگران‌کننده برگزاری مراسم‌های عزا و عروسی در این شهرستان با جمعیت‌های زیاد است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سعید ابراهیمی بسطامی مدیر بیمه دی استان آذربایجان غربی در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک برگزار شدگفت: روز زمین پاک برای اولین بار در ۲۲ آپریل سال ۱۹۷۰ نامگذاری شد و تاکنون هرساله در ایران مصادف با ۲ اردیبهشت و همچنین در سراسر جهان توسط فعالان حوزه محیط زیست، روز جهانی زمین پاک به جهت افزایش آگاهی و قدردانی نسبت به مسائل محیط زیست جشن گرفته می‌شود.

وی افزود: فعالان حوزه محیط زیست، دغدغه بسیاری برای محیط زیست و زمین دارند. به همین دلیل در هفته زمین پاک که از ۲ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود، بحث‌ها و فعالیت‌های زیستی در سازمان‌های گوناگون در نظر گرفته می‌شود که هدف از آنها این است که به مردم یادآوری کنند که زمین، نیاز به حمایت دارد.

ابراهیمی اظهار داشت: آشناکردن کودکان و نوجوانان با باید‌ها و نباید‌های زیست‌محیطی، یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که باید با جدیت پیگیری شود.

وی، با بیان اینکه بحران‌های زیست‌محیطی و تغییر اقلیم، بیشترین تأثیر را بر روی کودکان خواهد گذاشت، عنوان کرد: تخریب محیط‌زیست آینده کودکانمان را سرد و تاریک می‌کند و شاید راه بازگشت به شرایط مطلوب برای همیشه از بین برود.

گفتنی است این مراسم با هدف ایفای نقش اجتماعی بیمه دی و ترویج فرهنگ زیست محیطی در بین کودکان و نوجوانان به همت مدیریت بیمه دی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در پایان این مراسم از صاحبان آثار برتر نقاشی که به دبیرخانه ارسال شده بود با اهدای جوایزی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان