Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروشگاه دیاکالا , اولین فروشگاه آنلاین تخصصی تجهیزات الکترونیکی امنیت و کنترل است. دیاکالا کار خود را با آدرس اینترنتی www.DIYAKALA.com  در سال 1390 آغاز کرد . در ابتدای کار محصولات دیاکالا به سیستم های دزدگیر اماکن و سنسور های تشخیصی محدود بود . در طی 9 سال گذشته اعتماد مشتریان , تخفیف ها و فروش های ویژه , تنوع بالای اجناس قابل ارائه و قیمت های مناسب موجب توسعه دیاکالا گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون انواع دوربین های مداربسته , دستگاه های مدیریت و ذخیره تصاویر , تجهیزات شبکه , دستگاه های کنترل تردد و حضور و غیاب , تجهیزات درب برقی , دزدگیر اماکن , اعلام حریق و کابل و تجهیزات جانبی در فهرست محصولات دیاکالا موجود است.

در حال حاضر دیاکالا یکی از 3 برند برتر صنعت دوربین مدار بسته در ایران از نظر جستجوی وبسایت گوگل است.

       ارسال سریع بیش از 3000 مرسوله به سراسر ایران

بزرگترین سرمایه شرکت دیاکالا , اعتماد خریداران است . فروشگاه دیاکالا مفتخر است بیش از 3000 مرسوله را با سرویس ارسال سریع به دست خریدران رسانده . خریدارانی که سفارشات سبد خرید خود را به روش آنلاین پرداخت کنند می توانند کالای خود را در سریعترین زمان ممکن دریافت نمایند.

·        ارسال بیش از 1600 مرسوله به صورت پرداخت در محل

فروشگاه دیاکالا در سال 1398 موفق به عقد قرارداد همکاری ای با شرکت پست جمهوری اسلامی جهت تسویه حساب کالا پس از تحویل به خریدران شد . در این پرداخت که با نام COD – cash on delivery  شناخته می شود مبلغ کالا پس از تحویل توست مامور اداره پست دریافت می گردد . دیاکالا نیز جهت رفاه حال خریداران و ایجاد اعتماد بیشتر در مشتریان در سال 98 بیش اط 1600 کالا را بصورت COD  به دست خریداران رساند.

·        ارتقا سطح نماد اعتماد الکترونیکی به دو ستاره توسط وزارت صمت

دیاکالا از ابتدای تاسیس مشتری مداری و فروش قانون مند را سرلوحه فعالیت خود قرار داد و در سال 1398 به واسطه رضایت خریداران و عدم وجود شکایت و نارضایتی در سانامه نماد اعتماد  Enamad  مفتخر به دریافت نماد اعتماد از وزارت صنعت معدن و تجارت گردید.

·        پشتیبانی نصب و راه اندازی بیش از 1100 محصول خریداری شده

خرید از دیاکالا پایان کار نیست بلکه شروع کار واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش دیاکالا است . در سال 1398 تیم پشتیبانی دیاکالا برای بیشتر از 1100 محصول خریداری شده پشتیبانی آموزشی و نصب و راه اندازی ارائه کرده . خدمات پشتیبانی محصولات دیاکالا از طریق تلفن , چت واتساپ و تلگرام  و ارائه مقالات و ویدئو های آموزشی توسط دیاکالا انجام شد.

·        تهیه و تدوین بیشتر از 30 مقاله آموزشی

تیم پشتیبانی و خدمات پس از فروش دیاکالا برای خدمت رسانی سریعتر و رفاه حال خریداران اقدام به تهیه و تدوین بیش از 30 مقالات و ویدئو های آموزشی نمود . خریدران میتوانند مقالات و کلیپ های ویدئویی در مورد نصب دوربین مدار بسته , راه اندازی دوربین های بیسیم , کار با دستگاه های حضور و غیاب و ... را در هر زمان از شبانه روز در وبسایت دیا کالا مشاهده نمایند.

·        اجرای استاندارد بیش از 200 پروژه نظارتی و امنیتی و با  رضایت نامه کارفرمایان

تیم فنی و اجرایی دیاکالا توانست بیش از 200 پروژه دوربین مدار بسته , شبکه , انتقال تصویر , دستگاه حضور و غیاب , کنترل تردد , هوشمند سازی , سیستم های اعلام سرقت ( دزدگیر اماکن ) و اعلام حریق را با پشتوانه 15 سال سابقه اجرایی خود با بالاترین استاندارد اجرا پساده سازی و تحویل دهد .

·        راه اندازی سیستم پشتیبانی آنلاین در برنامه واتساپ

گسترش روز افزون شبکه های اجتماعی و سهولت در استفاده پیام رسان ها دیاکالا را بر آن داشت که در سال 98 سیستم پشتیبانی واتساپی خود را راه اندازی نماید . مخاطبین فروشگاه دیاکالا می توانند سوالات و مشکلات خود را از طریق واتساپ  09900887188 با تیم فروش و پشتیبانی دیاکالا در میان بگزارید.

·        افزودن روش پرداخت آنلاین بوسیله درگاه پرداخت آی دی پی

دیاکالا در سال 1398 جهت رفاه حال خریداران موفق به عقد قرارداد همکاری با شرکت پرداحت الکترونیکی آی دی پی گریدید و روش پرداخت ID Pay  را نیز به روش های پرداخت متنوع خود اضافه نمود.

·        شروع به کار صفحه اینستاگرام فروشگاه دیاکالا

در سال 1398 به شما نزدیکتر از همیشه . صفحه اینستاگرامی دیاکالا با آدرس @diyakala_com  با هدف شروع به فعالیت کرد .

·        افزودن تنوع دستگاه های حضور و غیاب با تشخیص چهره و صورت

دیاکالا در سال 98 اقدام به واردات نسل جدید دستگاه حضور و غیاب با توانایی تشخیص چهره نمود . دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره در دیاکالا دارای سنسور اثرانگشت و کارتخوان است و به همراه یکسال گارانتی سخت افزاری, یکسال پشتیبانی نرم افزاری , نرم افزار حضور و غیاب نسخه پایه و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می گردد.

·        افزودن تنوع دوربین های مداربسته موتورایز هایک ویژن

در سال 98 سری جدید دوربین های مدار بسته هایک ویژن به بازار ایران راه پیدا کرد . این دوربین های هایک ویژن تحت شبکه بوده و به لنز متغیر برقی ( موتورایز ) مجهز است. دوربین هایک ویژن موتورایز علاوه بر لنز حرفه ای و اتوماتیک قابلیت های تصویری حرفه ای مانند WDR  , Auto IRIS , Auto focus , face Detection , Missing objections  است . این سری از دوربین های مدار بسته هایک ویژن می توانند در محل های حساس جهت تشخیص جرئیات , چهره و پلاک استفاده شوند.

اضافه شدن دوربین های داهوا با قابلیت هوشمند iVS

جدیدترین دوربین های تحت شبکه داهوا با ویژگی های نرم افزاری منحصر به فرد در سال 1398 وارد بازار ایران شد . دیا کالا نیز به عنوان وبسایت پیشگام فروش محصولات دوربین مدار بسته داهوا , به اطلاع رسانی , تحلیل و ساخت فایل های آموزشی در مورد این محصولات نمود.

دوربین های هوشمند داهوا دارای ویژگی iVS  بوده و قابلیت تشخیص چهره , خواندن پلاک اتومبیل , ارائه فرمان به تجهیزات دیگر , شمارش افراد , تشخیص جهت حرکت اشیا , تشخیص ورود غیر مجاز و ... را دارند.

·        تشکیل کار گروه کوادکوپتر و درون جهت افزایش محصولات فروشگاه

با توجه به افزایش روز افزون تکنولوژی های پروازی در صنایع الکترونیکی و امنیتی فروشگاه دیاکالا با هدف گذاری بلند مدت اقدام به تشکیل تیم تخصصی کوادکوپتر و درون نمود.

·        عقد قرارداد همکاری با شرکت پست و مجموعه تیپاکس

جهت رفاه حال مشتریان و توانایی پیگیری آنلاین مرسولات دیاکالا اقدام به عقد قرارداد با شرکت های پست و تیپاکس کرد . دستاورد این قرار داد امکان پرداخت در محل و پیگیری آنلاین کالا توسط خریداران است.

در حال حاضر دیاکالا بزرگترین فروشگاه آنلاین تخصصی تجهیزات الکترونیکی است و سال 1399 را با اندوخته سال ها تجربه و سبک کالایی متنوع و به پشتوانه اعتماد مشتریان آغاز کرده . دیاکالا در سالهای اخیر نشان داد یک شرکت چابک و دقیق در زمینه فروش اینترنتی تخصصی است و با گسترش روز افزون خود قصد افزایش رشته های کاری و تنوع محصولات خود و  و مبدل شدن به بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات الکترونیک در خاور میانه را دارد.

منبع: الف

کلیدواژه: دوربین مدار بسته دوربین های مدار عقد قرارداد حضور و غیاب تشخیص چهره راه اندازی هایک ویژن سال 1398 رفاه حال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۸۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی بختیاری زاده پیرامون آخرین وضعیت فروش آنلاین میوه و سبزیجات در شهر تهران اظهار کرد: فروش آنلاین میوه و سبزیجات از ۲۱ بهمن سال گذشته در شهر تهران آغاز شده است. البته این طرح به صورت پایلوت در بعضی مناطق پیشتر شروع شده بود تا نقاط ضعف و قوت طرح احصا شود.

قیمت فروش آنلاین با قیمت خرید حضوری از میادین یکسان است

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه قیمت فروش آنلاین با قیمت میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران یکسان است، ادامه داد:  هزینه ارسال  برای هر سبد کالایی بین ۲۰ تا ۳۰ کیلوگرم (۱۰قلم کالا) ۲۴هزار و پانصد تومان است.

امکان مرجوعی میوه و سبزیجاتی که از نظر کیفیت مشکل دارند، وجود دارد

وی با بیان اینکه در حال حاضر بدون تبلیغات، حدود ۸۰۰ سبد کالا در ماه برای شهروندان ارسال می‌شود، گفت: در صورتی که  میوه‌ای برای شهروندان ارسال شد و کیفیت قابل‌ قبولی نداشت و از نظر کیفیت مشکل داشت، امکان مرجوعی وجود دارد.

مهدی بختیاری ادامه داد: در صورتی که فروش آنلاین در منطقه‌ای تحت پوشش نبود، شهروندان می‌توانند از طریق سامانه شهرزاد اطلاع دهند.

فروش آنلاین فرآورده‌های پروتئینی، محصولات بازرگانی و لبنی؛ نیمه اول امسال

وی در ادامه با اشاره به اینکه فروش آنلاین در حال حاضر مختص میوه، سبزی و سیفی جات است، تصریح کرد: فروش آنلاین فرآورده های پروتئینی، محصولات بازرگانی و لبنی هم ان‌شاء الله در ۶ ماهه ابتدای سال آغاز خواهد شد.

بختیاری زاده تأکید کرد: میانگین اختلاف محصولات میوه و تره بار شهرداری تهران با سطح بازار ۴۲ درصد و این اختلاف در سبزیجات ۲۹ درصد است‌.

زمان ارسال در فروش آنلاین بین ۳۰ دقیقه تا ۹۰ دقیقه است

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه میانگین زمان ارسال در فروش آنلاین بین ۳۰ دقیقه تا ۹۰ دقیقه است، ادامه داد: زمان و ساعت کاری ارسال فروش آنلاین سازمان میادین در روزهای شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر، روز پنجشنبه ۸ صبح تا ۱۲ و در روزهای تعطیلی رسمی سفارش گیری برای فروش آنلاین وجود ندارد. همچنین سفارش هایی که بین ساعت ۱۳ تا ۱۵ ثبت شود بین ساعات ۱۵ تا ۱۷ ارسال خواهند شد. شهروندان تهرانی می‌توانند با نصب سوپراپلیکیشن «شهرزاد» و مراجعه به بخش میوه و تره بار، درخواست خود را خرید ثبت کنند.

یکی از مزایای خرید آنلاین از سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران صرفه جویی در وقت و همچنین کاهش ترافیک برای شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • 5 تفاوت سیم و کابل برق چیست؟ | بررسی کامل به همراه معرفی فروشگاه معتبر خرید سیم و کابل برق
  • آغاز بررسی جزئیات تشکیل «سپند» در مجلس؛ سپند چیست؟
  • راهنمای خرید بهترین گوشی‌های میان‌رده شیائومی – اردیبهشت ۱۴۰۲ (+عکس)
  • نکات مهمی که باید پیش از خرید شیائومی ردمی نوت 13 پرو 5G بدانید
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۲ اردیبهشت)
  • رکود در بازار برخی اقلام غذایی با تخفیف‌ هم شکسته نشد
  • خودروساز سرشناس به جمع گوشی‌سازان می‌پیوندد (+عکس)
  • موتورولا Edge 50 Ultra را با آخرین تراشه هوش مصنوعی Qualcomm معرفی کرد