Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با اشاره به اینکه طرح بهسازی چشمه‌های آب سراب آبدانان ۹۵ درصد پیشرفت دارد، گفت: مشکل افت فشار آبدانان به زودی حل می شود.

«نورالله تیموری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: به منظور حل مشکل افت فشار آب شهر آبدانان و روستا‌های اطراف طرح بهسازی چشمه‌های آب سراب در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این طرح با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد و اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

 

مدیر عامل آب و فاضلاب استان ایلام با اشاره به اینکه کار مطالعات تصفیه خانه فاضلاب در شهرستان‌های ملکشاهی و آبدانان به پایان رسیده و در صورت تامین اعتبار عملیات اجرایی آنها در آینده نزدیک آغاز می‌شود، گفت: در حال حاضر ۶ تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای ایلام، ایوان، آبدانان، دهلران، دره شهر و مهران فعال است.

 

وی تصریح کرد: ۱۴۰ پروژه در مناطق مختلف استان ایلام در حوزه آبرسانی در حال اجراست که در سال جاری ۲۴۰ میلیارد تومان در حوزه شهری و ۱۸۰ میلیارد تومان در حوزه روستایی جذب شده است.

 

تیموری با اشاره به اینکه تمامی جمعیت شهری و ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان ایلام زیر پوشش خدمات آب سالم و بهداشتی شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارند، افزود: از این لحاظ استان ایلام جایگاه اول را در سطح کشوری دارد.

 

مدیر عامل آب و فاضلاب استان ایلام خاطرنشان کرد: ۲۱۰ هزار مشترک شهری و ۵۸ هزار مشترک روستایی تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب هستند.

 

 

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: آب و فاضلاب روستایی شرکت آب و فاضلاب آب و فاضلاب آب و فاضلاب استان استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۹۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار سلماس در این جلسه با قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های جهادی امور آب و فاضلاب با وجود چالش‌های موجود، بر پیگیری و رفع مشکلات مالی پروژه‌ها و تعریف پروژه‌های جدید در راستای محرومیت زدایی از طریق منابع مالی کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تاکید کرد.

مدیرامور آب و فاضلاب سلماس نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت پروژه‌های دردست اجرا و برنامه‌های پیش بینی شده برای آینده در حوزه تامینآب شرب شهر و روستا‌های شهرستان ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • خرم‌آباد در انتظار ساخت ۲ سد/ چشمه‌های شهر لطفاً خشک نشوید!
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • جاذبه های گردشگری شهرستان آبدانان