Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@01:51:53 GMT

تمایل مسئولان استان گیلان برای میزبانی جام تختی

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۹۴۳۷

تمایل مسئولان استان گیلان برای میزبانی جام تختی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، ارسلان زارع استاندار گیلان در نشستی که با مسئولان سازمان لیگ فدراسیون کشتی برگزار کرد از تمایل این استان برای میزبانی رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام تختی خبر داد و گفت: کشتی در استان گیلان علاقه‌مندان زیادی دارد و به همین خاطر ما هم دوست داریم که کشتی در استان رشد و توسعه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشتی بخشی از فرهنگ مردم در خطه گیلان دقیقا مثل سراسر ایران است. در همین راستا جلساتی با مدیرکل ورزش و جوانان استان داشتیم تا بتوانیم زیرساخت های لازم و به ویژه خانه کشتی را برای تمرین کشتی گیران فراهم کنیم.

وی افزود: به دنبال این هستیم که شوکی را به کشتی استان وارد کنیم. بررسی کردیم که برای این اتفاق یا باید میزبان یک رویداد بین المللی باشیم یا یک نماینده در لیگ کشتی داشته باشیم. با توجه به اینکه کشتی گیران بومی زیادی در استان نداریم، علاقه ما بیشتر به اخذ یک میزبانی بین المللی در رشته کشتی است. سال گذشته جام شهید نامجو را در رشته وزنه برداری در رشت برگزار کردیم که بازتاب بسیار خوبی داشت.

استاندار گیلان از علاقه این استان برای میزبانی از مسابقات کشتی آزاد جام تختی در سال جاری خبر داد و گفت: هفته آینده نشستی پیرامون موضوعات مطرح شده با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس هیات کشتی گیلان برگزار خواهد شد.

کد خبر 4957318

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد جام تختی استان گیلان فدراسیون کشتی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا فدراسیون کشتی فدراسیون فوتبال وزارت ورزش و جوانان تیم ملی فوتسال ایران اتحادیه جهانی کشتی فرهاد مجیدی کمیته ملی المپیک فوتسال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۹۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیر دو خم هفته با چند خبر و گزارش از ورزش مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بسته زیر دو خم هفته با چند خبر و گزارش جالب از ورزش استان مازندران آماده پخش شد.

برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی ازاد نوجوانان در بابلسر که در حد و اندازه خودش نبود.

قصه پر غصه تیم دریای بابل در لیگ دسته یک فوتبال که حمایت مسئولان را می‌طلبد.
تیم تازه لیگ برتری مهرگان نور که امسال به لیگ برتر والیبال صعود کرد برای شرکت در این رقابت‌ها در فصل بعد، نیازمند امکانات است که باید با کمک مسئولان برطرف شود.
استفاده از سلاح سرد در مسابقات کشتی نونهالان استان در نور که باید مورد بررسی مسئولان قرار گیرد و همینطور واکنش‌های جالب سرپرست یکی از تیم‌های محلی بابل که در نوع خود حالب است.

ایوب رضوانی و اجرای بسته بدون تعارف این هفته:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند
  • زیر دو خم هفته با چند خبر و گزارش از ورزش مازندران
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • دیپلماسی نظامی چین با میزبانی از سمپوزیوم دریایی غرب اقیانوس آرام