Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار بخش الوار گرمسیری اندیمشک از برگزاری آئین آغاز عملیات اجرایی احداث مجتمع خدماتی رفاهی در آزادراه پل زال خبر داد و گفت: این آئین صبح امروز (چهارشنبه ۴ تیر) با حضور جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

«عباس پاپی» امروز (چهارشنبه ۴ تیر) در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از برگزاری آئین آغاز عملیات اجرایی احداث مجتمع خدماتی رفاهی «آباد راهدار پارس» در آزادراه پل زال خبر داد و اظهار کرد: این آئین صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بخشدار بخش الوار گرمسیری افزود: این مجتمع توسط گروه بین‌المللی آبادراهان پارس و شرکت آباد راهدار پارس با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال و با مساحت ۶۵ هزار مترمربع احداث می‌شود.

 

وی اذعان داشت: مجتمع خدماتی رفاهی «آباد راهدار پارس» شامل پمپ بنزین، گاز و گازوئیل، رستوران، فروشگاه، مرکز درمانی، اتوسرویس، سرویس بهداشتی و ... است.

 

پاپی یاد آور شد: آزادراه پل زال - اندیمشک به طول ۴۵ کیلومتر به‌عنوان بخشی از آزادراه سراسری تهران - اراک - خرم آباد - اندیمشک - اهواز - بندر امام محسوب می‌شود که امتداد کلی آن شمالی - جنوبی است.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: آزادراه پل زال مجتمع خدماتی رفاهی اندیمشک آغاز عملیات اجرایی مجتمع خدماتی رفاهی آزادراه پل زال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۹۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ آئین نامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اعلام کرد: با تصمیم کمیته آب‌های آزاد، جشنواره شنای آب‌های آزاد با عنوان جام خلیج فارس ویژه پسران در رده‌های سنی یازده و دوازده سال و سیزده و چهارده سال با هدف توسعه کمی و کیفی شناگران آب‌های آزاد به میزبانی کیش برگزار می شود.

شناگران در دو مسافت یک و دو کیلومتر با یکدیگر رقابت می کنند.

تیم‌های شرکت کننده تا بیست و دوم اردیبهشت مهلت اعلام آمادگی و ارسال ترکیب تیم هستند.

برای دریافت بخشنامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد  اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • ابلاغ آئین نامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد کیش
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • عملیات احداث کانال دفع آب‌های سطحی در محله شرف‌آباد یاسوج اجرایی شد
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری