Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه الاتحاد امارات از پیگیری مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا به صورت متمرکز و در نیمه دوم ماه سپتامبر (مهر ماه) خبر داد. ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نوشته روزنامه الاتحاد امارات، کنفدراسیون فوتبال آسیا عدم اجرای مجازات‌های پیش‌بینی شده درباره کناره‌گیری یا انصراف از حضور در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا را رد کرده و براین اساس با هر باشگاهی که از حضور در ادامه رقابت‌ها انصراف بدهد به شدت برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس AFC بر ضرورت حضور کلیه تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها و تکمیل مسابقات تأکید دارد، چرا که جرایم و مجازات‌های سنگینی برای کناره‌گیری از مسابقات پیش‌بینی شده است که به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

به نوشته روزنامه الاتحاد در صورت کناره‌گیری یکی از باشگاه‌ها پرونده مربوطه به کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا ارجاع می‌شود و براساس ماده شش آیین‌نامه برگزاری رقابت‌ها باشگاهی که از ادامه بازی‌ها کناره‌گیری کند به مدت دو فصل از حضور در این رقابت‌ها محروم خواهد شد، یک سهمیه از کشوری که باشگاه مربوطه به‌عنوان نماینده آن کشور معرفی شده کاسته خواهد شد و جریمه مالی کناره‌گیری بیش از یک میلیون دلار برآورد می‌شود.

براساس این گزارش همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا در یک کارگروه غیرحضوری به صورت ویدئو کنفرانس موضوع برگزاری ادامه رقابت‌ها به صورت متمرکز در دو منطقه شرق و غرب و در تاریخ نیمه دوم ماه سپتامبر (ابتدای مهر ماه) را مورد بررسی قرار می‌دهد. این تاریخ مناسبی برای از سرگیری رقابت‌ها در مرحله گروهی به نظر می‌رسد.

همچنین در کشورهایی که مسابقات لیگ لغو شده، این دلیل قانع‌کننده‌ای برای عدم حضور در مسابقات آسیایی محسوب نمی‌شود و از سوی کمیته انضباطی AFC قابل پذیرش نخواهد بود.

در همین حال داتو ویندسور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا هم اعلام کرد AFC تاکنون هیچ درخواستی برای اعلام انصراف یا کناره‌گیری از لیگ قهرمانان دریافت نکرده است. وی همچنین تأکید کرد که باشگاه‌ها و فدراسیون‌های عضو از برگزاری ادامه مسابقات استقبال کرده‌اند و در انتظار اعلام برنامه جدید رقابت‌ها هستند.

AFC کاپ اولین قربانی کرونا در آسیا

 

انتهای پیام/

R39383/P1015145/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال لیگ قهرمانان آسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان آسیا فوتبال لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان کناره گیری باشگاه ها رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۹۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از موندو دیپورتیوو؛ با شکست بارسلونا در مقابل تیم پاری سن ژرمن و ناکامی از رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آبی و اناری‌ها حضور در جام­باشگاه‌های جهان­در سال ۲۰۲۵ که برای اولین بار به شیوه جام جهانی با ۲۳ تیم برگزار می‌شود­را از دست دادند.

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید دیگر گزینه حضور در جام جهانی باشگاه‌ها با امتیاز ۷۷ مترصد شکست بارسلونا بود چرا که بارسلونایی‌ها ۷۱ امتیازی بودند و این امتیازات میانیکن ۴ دوره لیگ قهرمانان اروپاست که مشخص می‌کند کدام تیم در جام­باشگاه‌های جهان حضور داشته باشد بنابر این بارسلونا تا سال ۲۰۲۹ حضور در این رقابت‌ها را از دست داد.

تیم اتلتیکو مادرید در جام ­باشگاه‌های جهانحضور خواهد داشت و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هر کدام ۵۰ میلیون یورو دریافتی خواهند داشت.

این رقابت‌ها به میزبانی آمریکا از ۱۳ ژوئیه تا ۱۵ ژوئن سال ۲۰۲۵ برگزار می‌شود و از قاره آسیا تیم‌های اوراواردز ژاپن- الهلال عربستان و قهرمانی دوره جاری لیگ قهرمانان آسیا همچنین بهترین تیم رده بندی ۴ سال گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • حاکمان امارات: مجازات زندان و جریمه در انتظار منتشر کنندگان تصاویر منفی یا جعلی از سیل دوبی
  • هشدار حاکمان امارات: وجهه کشور را با انتشار تصاویر منفی سیل دوبی خراب نکنید/ مجازات زندان و جریمه در انتظار خاطیان
  • تعویق مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش
  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*
  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان