Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته سی و یکم لالیگای اسپانیا امشب و فردا با برگزاری ۵ دیدار به پایان می‌رسد که در مهمترین دیدار رئال مادرید پذیرای مایورکای انتهای جدولی است.

رئال مادرید – مایورکا

تیم رده دومی رئال در حالی بامداد فردا مقابل مایورکا قرار می‌گیرد که از ۹ بازی قبلی مقابل این تیم صاحب ۷ برد و متحمل یک شکست شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئالی‌ها در فصل ۰۱-۲۰۰۰ هر ۲ دیدار رفت و برگشت مقابل مایورکا را در لالیگا واگذار کردند. در آن سال ویسنته دل‌بوسکه هدایت کهکشانی‌ها را برعهده داشت.

از ۹ بازی اخیر برگزار شده این ۲ تیم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، رئال ۸ بازی را با برتری به پایان رسانده و تنها یک بار مقابل مایورکا شکست خورده است. مایورکا هم در ۷ بازی آخر خود مقابل تیم‌های مادریدی در این شهر، ۶ بار با شکست زمین بازی را ترک کرده است. در ۱۹ بازی آخر مایورکا در بازی‌های خارج از خانه لالیگا، این تیم تنها یک بار موفق به برد شده و آمار نگران کننده  ۱۵ شکست در کارنامه این تیم به ثبت رسیده است.

تیم تحت هدایت زین الدین زیدان در رقابت‌های خانگی فصل جاری لالیگا، در ۱۵ بازی، ۱۱ برد به دست آورده و ۴ بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید:

بارسلونا یک - اتلتیک بیلبائو صفر/ بازگشت «بلوگرانا» به صدر جدول لالیگا

سالوا سویا چهره کلیدی مایورکا در بازی امشب محسوب می‌شود. این مهاجم در فصل جاری ۴ بار برای مایورکای انتهای جدولی موفق به گلزنی شده است. در آن سوی میدان کریم بنزما نیز در هر ۳ بازی آخر خانگی گلزنی کرده و در حال حاضر با ۱۷ گل زده، در رتبه دوم برترین گلزنان لالیگا قرار گرفته است.

رئال مادرید در صورت برتری در این بازی، با ۶۸ امتیاز و به دلیل قانون بازی رودررو در لالیگا، بالاتر از بارسلونا به صدر جدول صعود می‌کند.

در جمع بازیکنان رئال، لوکاس واسکز، لوکا یوویچ و ناچو فرناندز به دلیل مصدومیت و کاسمیرو به دلیل محرومیت در این بازی غایب خواهند بود و کوتریس و آگوستو از مایورکا هم به دلیل مصدومیت تیم شان را همراهی نمی‌کنند.

ایبار – والنسیا

در دیگر بازی حساس این هفته لالیگا، روز پنجشنبه والنسیای رده هشتمی مقابل ایبار رده پانزدهمی بازی خواهد داشت. ایبار در ۷ بازی قبلی لالیگایی مقابل والنسیا ۴ برد و ۲ تساوی به دست آورده است. رودریگو مورنو مهاجم ملی پوش والنسیا، در ۳ بازی آخر تیمش ۲ بار موفق به گلزنی شده و امید اول تیمش در بازی امشب به حساب می‌آید.

فابین اوریانا، بازیکن ایبار هم ۵ گل از ۸ گل آخر تیمش را زده و چهره کلیدی تیمش برابر والنسیا خواهد بود. همچنین چارلز دیاز دیگر بازیکن ایبار در ۳ بازی اخیر تیمش مقابل والنسیا ۲ بار به این تیم گل زده است.

خفاش‌ها در صورت برتری در این بازی فرصت رسیدن به رتبه پنجم را دارند و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدهایشان را زنده می‌کنند. گارای و کوکلین، بازیکنان سرشناس والنسیا و ایوان رامیس از ایبار به دلیل مصدمیت در این بازی غایب خواهند بود.

برنامه دیگر بازی‌های این هفته لالیگا: آلاوس – اوساسونا / چهارشنبه ساعت ۲۲ سوسیداد سلتاویگو/ چهارشنبه ساعت ۲۲ بتیس – اسپانیول/ جمعه ساعت ۰۰:۳۰

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئال مادرید زین الدین زیدان لالیگا اسپانیا والنسیا اسپانیا کریم بنزما رئال مادرید بازی آخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی منچسترسیتی قرار گرفت و موفق شد این تیم را در ضربات پنالتی از سر راه بردارد و به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کند.

والورده یکی از بازیکنان بسیار خوب و درخشان کارلو آنچلوتی در این بازی بود که موفق شد نمایشی خیره کننده را ارائه کند و نقش مهمی را در پیروزی تیمش و صعود به جمع چهار تیم برتر این مسابقات ایفا کرد که از چشم کارشناسان یوفا هم دور نماند.

جایزه بهترین بازیکن زمین پس از سوت پایان بازی به این ستاره اروگوئه‌ای اهدا شد و او در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «جایزه بهترین بازیکن زمین که به من رسید به همه هم‌تیمی‌هایم تعلق دارد من آن را در رختکن خواهم گذاشت و به همه به خاطر اینکه با تمام وجود در این بازی تلاش کردن تبریک می‌گویم.

مشخصا منچستر سیتی فوتبال بهتری را از ما ارائه کرد اما ما رئال مادرید هستیم. هواداران ما امشب در ورزشگاه واقعا باورنکردنی بودند. من و مجری جوی چمن ورزشگاه نشستیم و از این لحظات لذت بردیم. این بهترین اتفاق در فوتبال است.»

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • آنچلوتی: این تنها راهی بود که می‌‌توانستیم صعود کنیم
  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم