Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، وزارت بهداشت مکزیک در گزارشی اعلام کرد: آزمایش کرونای سه قلوی متولدشده در این کشور مثبت بود در حالی که بررسی‌ها نشان داد والدین این نوزادان به بیماری کوویدـ۱۹ مبتلا نبوده‌اند.

مقامات مکزیک گفتند: ابتلای این سه نوزاد به بیماری کوویدـ۱۹ بی‌سابقه بوده است. بررسی‌هایی روی منبع احتمالی انتقال ویروس از جمله شیر مادر انجام گرفت، اما انجام آزمایش روی والدین نشان داد هیچ‌یک از آن‌ها به این بیماری مبتلا نبوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته پزشکان مکزیکی، ابتلای این سه نوزاد به بیماری کوویدـ۱۹ نشان‌دهنده ضرورت و اهمیت بررسی رفتار و عملکرد این ویروس است. وضعیت سلامت این سه نوزاد نارس پایدار گزارش شده هرچند یکی از آن‌ها دچار مشکلات تنفسی است و تحت مراقبت قرار دارد.

کد خبر 525130 برچسب‌ها كروناويروس نوزاد مکزیک

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس نوزاد مکزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زایمان با تاریخ رُند، بازی با جان نوزاد؟! + فیلم

زایمان سزارین به دلیل مشکلاتی که منشاء مادری یا جنینی دارند در زمان طبیعی آن ۳۹ هفته و دو روز انجام می‌شود ولی اگر نوزاد به بهانه تاریخ رند زودتر از موعد معمول یعنی در ۳۷ یا ۳۸ هفتگی به دنیا بیاید، نارس است و در بیشتر موارد در بخش‌های ویژه تحت مراقبت قرامی‌گیرد.

این نوزادان جانشان در خطر است و در صورت بستری در بخش‌های ویژه نوزادان علاوه بر دریافت دارو، احتمال ایجاد مشکلاتی در سیستم مغز و اعصاب و بیماری‌های تنفسی و خطر ابتلا به سایر بیماری‌ها وچود داشته و فرآیند رشد این نوزادان هم دچار اختلال می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • زایمان با تاریخ رُند، بازی با جان نوزاد؟! + فیلم
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در سیستان و بلوچستان/ فوت ۱ مبتلا
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان/ یک نفر فوت شد