Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت: باید ارتقای کیفی مقالات را از سیاست‌های وزارت علوم قرار داده و در جهت چاپ و انتشار کتاب اهتمام داشته باشیم.

به گزارش  گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، غلامحسین رحیمی، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در آئین تکریم مسعود برومند و معارفه خود که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاونان، مشاوران و مدیران کل این وزارت و برخی از رؤسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری در سالن شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد، با تشکر از زحمات و تلاش‌های برومند و قدردانی از اعتماد مقام وزارت در انتخاب خود در این جایگاه گفت: امیدوارم با لطف خداوند در این جایگاه در سه مأموریت پژوهش، تحقیقات و فناوری بتوانم منشأ اثری باشم و سعی من بر آن است که در پژوهشگاه‌های کشور، حوزه تحقیقات متمایز از حوزه تحقیق در دانشگاه‌ها باشد و مأموریت‌ها به طور واضح معطوف به تقاضا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به گام‌های خوبی که در توسعه پارک‌های علم و فناوری برداشته شده است، تصریح کرد: باید در جهت توسعه پارک‌های تخصصی در هر حوزه تلاش کنیم و بسیاری از تبادلات فناورانه را از طریق پارک‌های علم و فناوری انجام دهیم و باعث پیوند ریشه‌های نظام فناوری با تحقیقات علمی باشیم.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، انتشار کتاب و تولید مقاله را به عنوان مولفه‌های اصلی تولید علم برشمرد و اظهار کرد: باید از نظر کمی انتشار مقالات در سطح ملی و بین‌المللی را افزایش دهیم و همچنین ارتقای کیفی مقالات را از سیاست‌های وزارت علوم قرار داده و در جهت چاپ و انتشار کتاب اهتمام داشته باشیم.


منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت علوم مقالات علمی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: جایگاه کشوری پارک علم و فناوری استان از بیست‌وششم کشور به سیزدهم ارتقا یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، علی قربانی امروز _ چهار شنبه پنجم اردیبهشت_ در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی پروژه انتقال آب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی، پارک علم و فناوری را حلقه واسط میان مردم و دولت خواند و از توافق با شهرک‌های صنعتی استان برای ایجاد شهرک فناوری در ضلع شمالی پارک به وسعت ۳۰ هکتار خبر داد.

وی پارک علم و فناوری خراسان شمالی را دبیرخانه کشوری صنایع خلاق و دبیرخانه‌ی ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان توصیف کرد و افزود: برای تسریع در انجام امور، بوروکراسی اداری در پارک و واحدهای زیر مجموعه عملاً وجود ندارد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی از رفع موانع ضابطه‌ای شهرداری در خصوص استقرار شرکت‌های فناوری در پارک علم و فناوری خبر داد و خاطرنشان کرد: رتبه پارک استان که در سال گذشته ۲۶ کشوری بود، امسال با ۱۳ رتبه ارتقا به ۱۳ کشوری رسیده است.

کد خبر 747455

دیگر خبرها

  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • تاکید وزیر علوم بر لزوم همکاری دانشگاه‌ها با اجرای نظام ایده‌ها
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • موزه ها گنحینه فاخر علم و هویت ایرانیان هستند
  • برنامه دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی 
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی