Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@11:02:47 GMT

قزوین جزو استان‌های برتر کشور در تولید نشا است

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۰۳۴۷

قزوین جزو استان‌های برتر کشور در تولید نشا است

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه خمسه روز چهارشنبه در بازدید از یک واحد گلخانه تولید نشا در بوئین زهرا که با حضور هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین انجام شد اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱ هکتار از مساحت گلخانه‌های استان به تولید نشا و پایه‌های رویشی اختصاص دارد.

وی افزود: در این واحدهای تولیدی انواع نشاهای سبزی و صیفی تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته‌ی خمسه؛ در حال حاضر ۳۸۹ میلیون نشا و ۹۱۹ هزار پایه رویشی در این واحدها تولید می‌شود.

وی اضافه کرد: ۱۸ واحد فعال تولید نشاو پایه‌های رویشی در سطح استان فعال هستند.

خمسه خاطر نشان کرد: نشا و پایه‌های رویشی تولید شده در این واحدها در سطح استان، استان‌های همجوار و دیگر نقاط کشور توزیع می‌شود.

کد خبر 4957389

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی قزوین بویین زهرا ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا ایلام مواد مخدر استانداری سمنان سازمان تبلیغات اسلامی آتش سوزی بیرجند خطبه های نماز جمعه تولید نشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بروات تولید کننده برتر لوزارم خانگی

شركت جهان سپهر تبريز، کار خود را با مسئوليت محدود در منطقه صنعتي تبريز و از سال ۱۳۸۵ با برند جهان سپهر، آغاز کرد. هدف اصلی این شرکت تولید لوازم خانگی ملی و ایرانی است. در اين راستا، شركت از همان ابتدا تمركز اصلي خود را بر روي توليد محصولات مختلف لوازم خانگی از قبيل انواع اجاق‌گاز، كولرهای آبی و پرتابل، انواع بخاری گازسوزو انواع آبگرمکن ها قرار داد. در سال ۱۳۸۸ شركت در راستای گسترش بازار و ارتقای محصولات خود با خرید برند معروف بروات از یک شرکت لوازم خانگی مشهور ادامه فعالیت این شرکت با برند تجاری بروات ادامه یافت. در ادامه برنامه های توسعه ای، محصولات تولیدی این شرکت به کمک تجار و عمده‌فروشان لوازم خانگي ايرانی فعال در کشور عراق وارد بازار عراق شد.

محصولات شرکت بروات عبارتند از :

انواع کولرهای آبی سلولزی

انواع کولرهای آبی پرتابل

بخاری برقی فن دار

انواع آبگرمکن های مخزنی برقی

بهترین مارک کولر آبی سلولزی

اگر به دنبال بهترین کولر آبی سلولزی هستید، کولر سلولزی فلزی مدل MC-BR-3500 بروات را از دست ندهید چرا که یکی از کولرهای با کیفیت بسیار شناخته‌شده از شرکت بروات است. این مدل، نه تنها در بازارهای داخلی بلکه در بازارهای صادراتی نیز از توجه فراوانی برخوردار است و از محصولات محبوب و مورد توجه مشتریان به شمار می‌رود.

پدهای سلولزی استفاده شده در کولر سلولزی بروات دارای ساختاری همگن و یکنواخت هستند که بر خلاف پوشال ها آب به صورت کاملا یکنواخت در آن ها پخش می شود و هیچ قسمتی از پد مملو از آب و یا خشک باقی نمی ماند. این مسئله موجب می شود خنکی کولرهای سلولزی بروات بیشتر از کولرهای آبی دیگر باشد. از سویی پدهای سلولزی منسجم هستند و امکان شکستگی در آن ها وجود ندارد و این امر موجب می شود امکان رشد باکتری در کولر سلولزی آبی بروات از بین می رود.

ویژگی های کولر آبی سلولزی بروات کولر آبی فلزی/سلولوزی بروات مدل (MC-BR3500) با دریچه‌های فلزی و پوشال سلولوزی مجهز شده است که به منظور افزایش خنک‌کنندگی طراحی شده‌اند. دارای ضمانت دو ساله تحت گارانتی شرکت بروات که نشان از اعتماد این شرکت به کیفیت محصول دارد. دارای موتور الکتروژن 4/1 با خازن دار که به عملکرد برتر و کارایی افزوده است. سیستم آبرسانی مخصوص بروات که به آبرسانی بیشتر به پوشال کمک می‌کند. مجهز به تسمه، فولی، فلکه، و شفت آلومینیومی مخصوص بروات. کاور پلاستیکی هدایت‌کننده جریان هوا برای افزایش ایمنی و کنترل جریان هوادهی به محصول افزوده شده است. هوادهی بسیار قوی با ظرفیت 3500 مترمکعب بر ثانیه، این کولر آبی از سایر محصولات برتری خاص خود را ارائه می‌دهد. ضخامت ورق آهنی این محصول نسبت به محصولات رقیب بسیار بالاست، با ورق 0.9 میلیمتری، به عنوان یک ویژگی ممتاز از آن برخوردار است این محصول قابلیت دو پوشاله بودن را دارد، به این ترتیب می‌تواند هم با پوشال سلولوزی مجهز شود و هم با پوشال معمولی چوبی رنگ بدنه این محصول، رنگ مخصوص محصولات بروات است که به زیبایی و تنوع ظاهری آن افزوده شده است. کولر آبی پرتابل بروات

کولر آبی پرتابل معمولاً کوچک‌تر و سبک‌تر از کولر آبی ثابت است و می‌توان آن را به راحتی جابه‌جا کرد. این کولرها معمولاً برای فضاهای کوچک مانند اتاق خواب یا آشپزخانه مناسب‌ترند.خود این کولرهای آبی پرتابل بسته به نوع و مدلی که تولید میشوند دسته بندی های دیگری دارند که این کولرها به کولرهای پلاستیکی نیز در ایران شناخته میشوند، کولرهای پلاستیکی یا همان کولرهای پرتابل بروات از جدیدترین مدلهای کولرهای پلاستیکی است که جهت صادرات به کشورهای دیگر مانند عراق، بحرین، قطر، سوریه، تاجیکستان مورد استفاده قرار میگیرند

مزیت کولر آبی پرتابل بروات:


مزیت کولر پرتابل بروات به فضای محدودی برای نصب نیاز دارند برای نصب آن به دلیل ساده و سریع بودن نیاز به نصاب و متخصص ندارید و به‌وسیله خود فرد به‌راحتی نصب و سرویس امکان‌پذیر است. به‌راحتی می‌شود آن را از یک محیط به محیط دیگر منتقل کرد و می‌توان در همه جای خانه از آن استفاده کرد. از خصوصیات پنکه‌های آبی عدم وزن زیاد آن است زمان‌هایی که با آن نیاز ندارید می‌توانید آن را بردارید و در مکان دیگر و یا انبار قرار دهید.
پایین بودن مصرف انرژی برق در کولرهای پرتابل نسبت به کولرهای آبی پشت‌بام کولر آبی پرتابل سلولزی به تعویض پوشال نیازی ندارد کولر آبی پرتابل مثل کولرهای آبی معمولی قابلیت تنظیم در دو سرعت زیاد و کم را دارند. در بعضی از این کولرها نوار ال‌ای‌دی وجود دارد که برای زیبایی بیشتر به‌کاررفته است میزان خنک‌سازی کولر بستگی به قدرت آن دارد و متفاوت است؛ ولی شما می‌توانید نسبت به محیط خود ظرفیت مناسب را انتخاب کرده و آن را خریداری نمایید.

معرفی بهترین بخاری برقی فن دار کم مصرف

بخاری برقی مدل 2400 بروات (H-BR 24000) نسل جدید بخاری های برقی در ایران است که در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین مدل های ایران میباشد.

ویژگی های بخاری برقی مدل 2400 بروات  این بخاری فن دار و به منظور افزایش رطوبت محیط دارای سیستم بخار آب است. دارای ابعاد 14*70*60 است. مجهز به چهار المنت برقی شیشه ای کم مصرف می باشد. طرح این بخاری به گونه ای انتخاب شده است که متشکل از دو نوع مواد اولیه پلاستیکی و فلزی میباشد. در طرح این بخاری به منظور سهولت در جا به جایی چهار عدد چرخ متحرک قابل باز و بسته شدن به پایه ها اضافه شده است. طرح کامل بخاری برقی مدل BR-2400 فن دار و دارای سیستم بخار آب به منظور افزایش رطوبت محیط.
• طرح این بخاری دارای ابعاد 14*70*60
• میباشد و مجهز به چهار المنت برقی شیشه ای کم مصرف میباشد.
• طرح این بخاری به گونه ای انتخاب شده است که متشکل از دو نوع مواد اولیه پلاستیکی و فلزی میباشد.
• در طرح این بخاری به منظور سهولت در جا به جایی چهار عدد چرخ متحرک قابل باز و بسته شدن به پایه ها اضافه شده است.


در طرح بخاری برقی مدل H-BR-2400 به منظور سهولت در مصرف سه عدد کلید ولوم تنظیم درجه و کابل تنظیم به موارد زیر تعبیه شده است

1-درجه تنظیم حرارت
2-درجه تنظیم فن و بخار آب
3-درجه تنظیم ترموستات بخاری تعبیه شده است.

آبگرمکن‌های فوم دار بروات


آبگرمکن‌های بروات از جمله محصولات برجسته در زمینه گرمایش منزل و محیط‌های کاری می‌باشند. این آبگرمکن‌ها با تکیه بر تخصص و تجربه خود، امکان ایجاد راحتی و گرمایی دلخواه شما را فراهم می‌کنند. ویژگی‌های مهم آبگرمکن‌های بروات عبارتند از:
تنوع در انواع و ظرفیت‌ها: آبگرمکن‌های بروات به صورت متنوع با ظرفیت‌های مختلف عرضه می‌شوند، به‌طوری که شما می‌توانید محصولی کاملاً متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.


کارایی و صرفه‌جویی در انرژی: فناوری‌های پیشرفته مورد استفاده در طراحی آبگرمکن‌های بروات، امکان کارایی بالا و صرفه‌جویی در مصرف انرژی را به شما می‌دهند. طراحی منحصر به فرد: طراحی زیبا و جذاب آبگرمکن‌های بروات، جزء تزئینات داخلی محیط شما نیز خواهد شد.

محصولات آبگرمکن بروات شامل دسته بندی های کلی زیر میشود

انواع آبگرمکن دیواری

 انواع آبگرمکن مخزنی دیواری

 انواع آبگرمکن برقی

منبع سایت بروات: https://browatt.com

دیگر خبرها

  • ارتش پایه اصلی امنیت و اقتدار کشور است
  • بروات تولید کننده برتر لوزارم خانگی
  • رییس حوزه هنری قزوین قائم مقام سازمان سینمایی شد
  • رشد ۱۱ درصدی تولید گوشت بوقلمون در قزوین
  • انتقال ستاد مرکز مستند سوره به استان قزوین
  • سیستم حمل و نقل در قزوین مناسب نیست
  • مدافع حریف استقلال رباط داد
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • خمسه‌ای: عملیات وعده صادق برای جلوگیری از تجاوزات رژیم بود
  • آمار‌ها نشان دهنده پویایی و حرکت رو به جلو اقتصاد استان است