Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان با بیان اینکه در خصوص ایستگاه متروی میدان امام علی (ع) مذاکرات و بررسی‌هایی شد، گفت: تغییرات کوچکی در طرح این ایستگاه به عنوان بزرگترین ایستگاه متروی اصفهان اعمال و مقرر شد امور مربوط به آن در کمترین زمان انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز _چهارشنبه ۴ تیرماه ۹۹_ در جلسه بررسی پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر با اشاره به تصمیم گیری و بررسی در ارتباط با پروژه‌های منطقه پنج اظهار کرد: از ابتدای فعالیت در این دوره مدیریت شهری اجرای پروژه میدان امام علی (ع) مورد توجه قرار گرفت و کمیته عالی برای آن تشکیل و مقرر شد با تصمیم این کمیته مشکلات آن رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از معضلات بزرگ میدان امام علی (ع) کاربری زیرزمین و پارکینگ آن بود که با بهره برداری از آن در روز عید سعید فطر توسط شرکت رفاه مورد استفاده قرار گرفت و بر اساس گزارشی که امروز اعلام شد، این فروشگاه مورد استقبال خوب مردم قرار گرفته و رضایت‌مندی نسبی کسبه را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه فضای کسب و کار در میدان امام علی (ع) رونق گرفته و میزان رفت و آمد شهروندان افزایش یافته که می‌تواند عامل محرکی برای توسعه منطقه سه شهرداری باشد، گفت: ساماندهی مجموعه تجاری کمر زرین تاکنون پیشرفت خوبی داشته است.

تشکیل کمیته عالی بهره برداری از میدان امام علی (ع)

نوروزی ادامه داد: در جلسه امروز مقرر شد کمیته عالی بهره برداری از میدان امام علی (ع) تشکیل شود و برای افزایش بهره‌وری روزانه و شبانه این میدان تصمیم‌گیری کند.

وی خاطرنشان کرد: در ارتباط با کاربری فضای باز میدان امام علی (ع) براساس تصمیم‌گیری‌ها قرار شد نمایشگاه‌های مختلف در آن برگزار شود و معاونت فرهنگی طرح‌هایی برای آن ارائه کند تا در صورت انطباق با فضای آن اجرا شود.

شهردار اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه اتومبیل‌های کلاسیک در روزهای جمعه در میدان امام علی (ع)، گفت: بعضی از طراحان و نقاشان نیز در این میدان حضور پیدا می‌کنند همچنین اقوام مختلف از سایر شهرستان‌ها با عرضه کالاهای خود در این میدان حاضر شده که این اقدامات می‌تواند رونق زیادی در شبانه روز به میدان امام علی (ع) ببخشد.

وی با اشاره به پروژه ایجاد مرکز همایش‌ها، افزود: تکمیل این پروژه بر اساس اولویت بندی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه مرکز همایش‌ها طبق جدول زمان‌بندی پیشرفت خوبی داشته است، افزود: این پروژه در چند ماه اخیر چهار درصد پیشرفت فیزیکی داشته به طوری که بیش از ۸۴.۵ درصد پیشرفت را در ساخت مرکز همایش‌ها شاهد هستیم.

بهره‌برداری از پروژه مرکز همایش‌ها تا پایان سال

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه سالن پروژه مرکز همایش‌ها تا پایان سال‌جاری بهره‌برداری می شود، گفت: این پروژه شامل هتل، مجموعه‌های تجاری و سالن اجلاس است که عمده فعالیت‌ها مربوط به مرکز همایش‌ها بوده و توسط شهرداری انجام می‌شود و تا پایان سال بهره‌برداری می شود.

وی با ابراز خرسندی از تکمیل بخش زیادی از اقدامات در پروژه مرکز همایش ها، افزود: تاکنون زیرساخت‌ها، خیابان‌کشی ها، جدول گذاری ها، فضای سبز، درختکاری‌ها، آب‌نماها، سنگ فرش‌های بیرون تکمیل شده و البته ۱۵ درصد باقی مانده نیز مربوط به تجهیزاتی است که باید خریداری و نصب شود.

نوروزی با اشاره به روند پروژه حلقه حفاظتی شهر، گفت: این پروژه تاکنون پیشرفت خوبی داشته و منطقه ۱۵ شهرداری در بخش آزادسازی‌ها بسیار موفق عمل کرده است.

وی ادامه داد: در اجرای پروژه مجموعه پل‌های سردار شهید سلیمانی شاهد تاخیراتی بوده‌ایم که مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قول داد آن را در کمترین زمان جبران کند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه بلوار فرزانگان و پل آفتاب دو پروژه بسیار مهم در شهر است که در فرصت مناسب آئین افتتاح آن با حضور یکی از مقامات کشوری برگزار خواهد شد، تصریح کرد: برای تأمین روشنایی بلوار فرزانگان پیگیری‌های لازم شده تا توسط اداره برق اجرا شود.

وی افزود: پایه‌های انتقال برق بلوار فرزانگان توسط شهرداری نصب شده و تجهیز روشنایی آن توسط اداره برق انجام خواهد شد.

نوروزی با بیان اینکه در جلسه امروز پیرامون ایستگاه مترو میدان امام علی (ع) مذاکرات و بررسی‌هایی شد، گفت: تغییرات کوچکی در طرح این ایستگاه به عنوان بزرگترین ایستگاه متروی اصفهان اعمال و مقرر شد امور مربوط به آن در کمترین زمان انجام شود.

کد خبر 430380

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پروژه هاي عمراني میدان امام علی ع مركز همايش هاي بين المللي شهر پروژه های شهری شهرداری اصفهان شهردار اصفهان قدرت الله نوروزی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پروژه مرکز همایش ها شهردار اصفهان میدان امام علی بهره برداری ایستگاه متروی مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نشتی در ۵ مرکز بهره‌برداری خطوط انتقال گاز

مدیر منطقه ۷ عملیات انتقال گاز از رفع نشتی در پنج مرکز بهره‌برداری خطوط لوله واقع در این منطقه عملیاتی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، جلیل بصیری‌پارسا در این باره گفت: با تلاش کارکنان عملیات خطوط لوله و مراکز بهره‌برداری خطوط لوله اراک، بیجار، همدان، کوهدشت و کرمانشاه شیرهای واقع در ایستگاه‌های بین‌راهی و گیرنده و فرستنده پیگ در پنج مرکز بهره‌برداری خطوط لوله تعویض و رفع نشت شد. 

وی تصریح کرد: تعویض شیرهای رسیور، بای‌پس و بلودان ایستگاه رسیور خط ۱۲ اینچ گرماب زرین‌رود، شیر بلودان فلنجی ایستگاه واقع در خط ۴۸ اینچ کوهدشت - چهارمله، شیرهای بلودان خط ۳۰ اینچ نیزار - اراک و ایستگاه سی‌جی‌اس روانسر، همچنین شیرهای ونت لانچر و رسیور بخشی از خط ششم سراسری از جمله این تعمیرات بودند.

دیگر خبرها

  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • احداث ایستگاه‌های اتوبوس تندرو در خیابان آتشگاه اصفهان
  • رفع نشتی در ۵ مرکز بهره‌برداری خطوط انتقال گاز
  • عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر آغاز شد
  • نورافشانی میدان امام حسین اصفهان در جشن موفقیت عملیات وعده صادق
  • بیمارستان لاکان رشت حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ◄ اتصال قراملک به بازار تبریز با بهره برداری از خط ۲ متروی تبریز
  • ۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود
  • سه میدان میوه و تره بار در منطقه ۱۷ احداث خواهد شد
  • نصب ۶ سرپناه جدید ایستگاه‌های اتوبوس در منطقه ۸ اصفهان