Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@17:58:05 GMT

خلیج فارس از ظهر پنج‌شنبه مواج می‎شود

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۱۲۱۰

خلیج فارس از ظهر پنج‌شنبه مواج می‎شود

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از ظهر فردا پنج شنبه و طی روز جمعه با افزایش سرعت جریانات شمال غربی در سواحل شمالی و مرکزی استان، دریا به نسبت مواج و متلاطم می‎شود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ پیام مساعدی گفت: بررسی نقشه‌های پیش یابی جوی و دریایی نشان می دهد از امروز تا روز جمعه دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت و در برخی نقاط استان دمای هوا به آستانه ۵۰  درجه می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان و خورموج با ۴۳ و بوشهر، خارگ و عسلویه با ۲۵ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده استان بوشهر صاف همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی و از بامداد فردا در شمال خلیج فارس همراه با افزایش سرعت باد پیش بینی می‎شود.

او اظهار کرد: در این مدت جهت وزش باد متغیر به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و از فردا در شمال خلیج فارس، شمال غربی با سرعت ۱۲ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و از فردا به تدریج در سواحل شمالی و مرکزی استان ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۲۷ دقیقه بامداد ، مد دریا ساعت ۱۰:۲۸ و جزر دوم دریا ساعت ۱۸:۱۷ خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خلیج فارس وزش باد هواشناسی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از دستاوردهای جدید صنعت هسته‌ای

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،محمد اسلامی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر در عرصه علمی و حوزه انرژی دارای ظرفیت‌های بسیار بزرگی است.

وی وجود دانشگاه خلیج فارس بوشهر در کنار نیروگاه اتمی را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: همکاری و تعامل بین دانشگاه و صنعت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

رئیس سازمان انرژی هسته‌ای با تاکید بر استفاده از ظرفیت انسانی، علمی و پژوهشی دانشگاه خلیج فارس افزود: آمادگی لازم برای همکاری بلند مدت و ظرفیت سازی در دانشگاه خلیج فارس به خصوص در رشته‌های هسته‌ای وجود دارد.

وی به طرح‌های توسعه در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: هماهنگی لازم در فرایندهای اجرایی خود انجام خواهیم داد تا از این کانون اول انرژی هسته‌ای که نیروگاه بوشهر است این حرکت مکمل نیز انجام شود.

اسلامی با اشاره به رونمایی یافته‌های نوین رادیو دارویی در آینده نزدیک خاطرنشان کرد: به زودی یکی از یافته‌های نوین رادیو دارویی که به معنای واقعی کلمه در تراز جهانی قرار دارد رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نیازهای کشور به رادیو داروها تأمین می‌شود ادامه داد: در زمینه رادیو داروها از ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر استفاده شده است و کار بالینی صورت گرفته در بوشهر با نتایج خوبی همراه بوده است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به استفاده از هوش مصنوعی در پیشبرد اهداف مد نظر گفت: هوش مصنوعی مجموعه از از نرم افزارها و سیستم مدیریت داده است که در فرایندهای مختلف بکارگیری می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است
  • چرا از هلدینگ خلیج فارس سهمی به بچه‌های خلیج فارس نرسد؟
  • رونمایی از تصویر سازی گرافیکی میرمهنای بندر ریگی در بوشهر
  • رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج فارس ایجاد می شود
  • برگزاری کنفرانس هوش مصنوعی در بوشهر+ تصویر
  • رونمایی از دستاوردهای جدید صنعت هسته‌ای
  • دریا در استان بوشهر متلاطم می‌شود
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر