Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران به تشریح آخرین جزئیات وضعیت برگزاری پیاده روی اربعین پرداخت.

 انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد اربعین استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از اعضای ستاد در برگزاری مطلوب این همایش عظیم در سال گذشته اظهار داشت: امسال به سبب شیوع کرونا برگزاری پیاده روی اربعین در هاله ای از ابهام قرار دارد، با این وجود تمهیدات لازم اتخاذ می شود تا در صورت کاهش کرونا و برگزاری این مراسم آمادگی لازم را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هدف این است که مقدمات لازم جهت برپایی مراسم پیاده اربعین فراهم شود تا در صورت امکان حضور پیدا کنیم و اگر به سبب شرایط کرونا این امر مقدور نشد، آنچه خواسته قلبی بود شکل گرفته است.

استاندار تهران با اشاره به لزوم آمادگی برای برگزاری این مراسم معنوی عنوان کرد: همه اعضای ستاد و مسئولان استان برنامه ریزی داشته باشند و به سبب ایجاد انسجام، هماهنگی و وحدت رویه از موازکاری پرهیز شده و لقدامات در قالب ستاد اربعین استان پیگیری شود.
براساس گزارش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسنی بندپی همچنین گفت: ضمن احصا مشکلات سال گذشته و رفع مشکلات برنامه ریزی و تقسیم کار صورت گیرد که هر کدام از فرمانداری و بخشداری ها چه اقلامی را تهیه کنند، همچنین کمیته مشترک بسیج و سپاه برای ساماندهی کمک های خیرین، هیئت‌های مذهبی و موکب ها تشکیل شود. /ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت همایش پیاده‌روی با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از مسئولان و کارکنان اداره های شهرستان مهر از شبکه بهداشت و درمان تا بوستان شهدای شهر مهر برگزار شد.

در این همایش پیاده‌روی بیش از ۳۰۰ نفر از دانش آموزان دختر مدارس شهر مهر نیز حضور داشتند.

در پایاناین مراسم پیاده روی از شرکت کنندگان پذیرایی شد.

دیگر خبرها

  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما