Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سریال سرباز از تجربه بازی در این سریال و برنامه کاری خود گفت.

علی عامل‌هاشمی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا درباره روند کاری و برنامه‌ریزی برای آینده گفت: من عاشق تئاتر هستم و مثل همه بازیگران، کار خودم را از صحنه تئاتر شروع کرده‌ام؛ اما ازطرف دیگر، بازیگری شغل من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو موضوع، یعنی علاقه و شغل دو مقوله جدا هستند.

وی اظهار کرد: شرایط سخت زندگی و هزینه‌های بالای معیشت به‌ویژه در این روزهای کرونایی باعث می‌شود در تمایلات و علائق خودمان تأمل بیشتری بکنیم. الان که چند ماه است سالن‌های نمایش تعطیل شده، من واقعاً غصه همکاران تئاتری خودم را می‌خورم که پیش از این هم مشکلات زیادی داشتند و حال این مشکلات چندبرابر شده است.

نقش‌هایی متفاوت؛ از «من می‌ترسم» تا «سرباز»

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون افزود: در جشنواره فیلم فجر سال گذشته با فیلم سینمایی «من می‌ترسم» حضور داشتم. نوروز امسال سریال «کامیون» با بازی من پخش شد و بلافاصله پس از آن سریال سرباز در ماه مبارک رمضان روی آنتن رفت. تلاشم این است که بازیگری شش‌دانگ باشم که می‌تواند در ژانرهای مختلف بازی کند. این کارهای پشت سر هم برای من جذاب است.

وی عنوان کرد: من می‌ترسم تجربه‌ای متفاوت بود با این که من در این فیلم یک سکانس بازی داشتم اما آن را خیلی دوست دارم. کامیون پروژه سنگین و فشرده‌ای بود که باتوجه به شیوع ویروس کرونا تولید آن واقعاً سخت شده بود، بنابراین آن هم تجربه دیگری برای من بود. در کار جدیدی هم که در شبکه نمایش خانگی درحال تولید است نقش متفاوتی را ایفا کرده‌ام.

تلاشم این است که بازیگری شش‌دانگ باشم که می‌تواند در ژانرهای مختلف بازی کند

هاشمی افزود: همه بازیگران دوست دارند تا خودشان را در نقش‌های جدید محک بزنند، اما به هرحال شرایط انتخاب سخت‌شده چراکه شما منبع درآمد دیگری ندارید و باید به بازیگری به عنوان شغل هم نیم‌نگاهی داشته باشید. فیلم‌هایی هست که شما قلباً دوست دارید در آنها بازی کنید اما ممکن است درآمد کمی داشته باشد و یا حتی به دلیل کمبود بودجه دستمزد را ندهند.

 شهاب، متفاوت از نقش‌های پیشین

وی درباره نقش خود در سریال سرباز گفت: «شهاب» هم در ادامه همین نقش‌های متفاوت بود. ببینید، معمولاً یک کارگردان با دین نقش‌های قبلی یک بازیگر و بازی در یک اثر انتخاب می‌کند، اما به نظر من آقای مقدم‌دوست نقش «شهاب» را به خاطر تفاوت این شخصیت با نقش‌های قبلی به من سپرد.  شخصیتی که فرسنگ ها از من و نقش‌های قبلیم دور بود.کارگردان به من اعتماد کرد و این اعتماد کار را برای من جذاب می‌کرد.

هاشمی ادامه داد:‌آن‌چه در بازیگری برای من اهمیت دارد این است که بازیگر برای پذیرش یک نقش در نوعی نادانی فرو برود.برای همین در هر نقشی من با تکیه بر آموخته‌های قبلی در حوزه تئاتر به صورت غریزی با نقش مواجه می‌شوم. ترجیحم این است که کارهای خوبی انجام دهم که تأثیرگذار باشند.صرفاً دنبال دیده‌شدن نیستم و برایم جذابیت ندارد. شاید سرباز هم این وسواس را افزایش دهد.

وی درباره آخرین سریالی که از او در تلویزیون پخش شده نیزگفت: «سرباز» تجربه متفاوتی بود، نه به‌خاطر این که ما کار عجیبی کرده باشیم بلکه به این خاطر بود که داستان سریال از خودِ خود مردم و اتفاقات معمولی زندگی آنها می‌گفت.

انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: علی هاشمی سریال سرباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۱۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از بیرون پا با کارواخال تا درآمد میلیونی؛ قهرمانان اینجا هستند!

جهت تماشای این برنامه کلیک کنید

طرفداری | رسانه طرفداری همکاری خود با گیم‌لند تیم را آغاز کرده است.

این روزها بازار FC24 از همیشه داغ‌تر است و افراد زیادی مشغول به انجام این بازی هستند. برخی این بازی را فراتر از یک تفریح ساده می‌بینند و آن را به طور حرفه‌ای دنبال می‌کنند به طوری که FC24 برای ‌آن‌ها تبدیل به یک شغل و منبع درآمد شده است. رسانه طرفداری همکاری خود با گیم‌لند تیم را آغاز کرده است و از این پس هم شاهد ویدیوهای آموزشی FC24 خواهید بود و و هم مصاحبه‌های متنوعی را با قهرمانان این رشته خواهید دید.

در اولین قسمت، علیرضا کوچک برابر متین مهمان‌پرست و شهاب گل‌محمدی نشست و با دو قهرمان FC24 گفتگو کرد. شما بیننده یک مصاحبه جذاب و متفاوت از رسانه طرفداری هستید...

کارگردان: بهمن رضائی

مجری: علیرضا کوچک

مهمانان: متین مهمان‌پرست و شهاب گل‌محمدی

فیلمبردار: علیرضا منوچهری

صدابردار: جواد محبوب

تدوین: کیان موسوی

گرافیک: حسین خسروی

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خلاصه بازی آتالانتا ۰ - لیورپول ۱؛ پایان کار آقای معمولی در اروپا
  • پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ از «محفل» تا «زیرخاکی»
  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • پوپک گلدره ؛ بازیگری که ۶ ماه در کما بود و مرگی که پایانش نبود
  • نگاهی به افعی تهران و قاتلان سریالی
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • شهاب زاهدی از لیست آویسپا برای جدال با ماتسوموتو یاماگا خط خورد
  • فضای‌ مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ ملی
  • از بیرون پا با کارواخال تا درآمد میلیونی؛ قهرمانان اینجا هستند!
  • فضای‌مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ملی