Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صالح جوکار گفت: مقرر شده در هفته آینده نشستی سه جانبه بین مسئولان استان،موسسه آب نیرو وابسته به وزارتخانه و قرارگاه خاتم الانبیاء برگزار و قرارداد اجرای خط دوم انتقال آب منعقد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد صالح جوکار در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا؛ با بیان اینکه هر آنچه به حوزه جغرافیایی کشور مرتبط باشد در راستای وظایف کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهاست اظهار داشت: مباحث  مختلف امنیت داخلی، مدیریت بحران، قاچاق کالا، آسیب های اجتماعی، مدیریت شهری شامل شهرداری ها، دهیاری ها، شوراهای شهر همچنین مسائل مربوط به استانداری ها ،فرمانداری ها و دستگاه های تابعه وزارت کشور، تعیین قوانین انتخابات مجلس،شوراها، ریاست جمهوری و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در حوزه کاری این کمیسیون است.

 

 کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گستره کاری زیادی دارد

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس یازدهم افزود: کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گستره کاری زیادی دارد و می تواند کارآمدی لازم را در حل مسائل مرتبط با مردم  به ویژه در مدیریت شهری را دنبال کند.

وی در تشریح انتخاب کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: در هر دوره مجلس هیئت رئیسه و روئسای شعب هستند که بر اساس امتیار بندی، کمیسیون اشخاص را تعیین می کنند و اینگونه نیست که هر کس به هر کمیسیونی علاقه مند باشد در آن عضو شود بلکه ضوابط و مقرارتی دارد که نمایندگان هم از آن تبعیت می کنند.

جوکار پیرامون دستاورد ریاستش بر کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها برای استان ابراز داشت: هر کس که  به عنوان نماینده مردم انتخاب می شود دارای یک جایگاه نمایندگی بوده  و ممکن است مسئولیتی را نیز در مجلس برعهده بگیرد اما بنده معتقدم جایگاه نمایندگی رفیع ترین جایگاه است و قانون نیز چنان قدرتی برای نماینده مصوب کرده که نیاز به عناوین و سمت های دیگر ندارد و می تواند با قدرت نمایندگی از حقوق مردم دفاع کند اما با توجه به مسئولیتی که بر دوش اینجانب قرار گرفته تلاش داریم در سطح کشور در مدیریت شهری یک پارچگی جامع ایجاد کنیم  ودر استان نیز با توجه به وضعیت خاص شوراها، شهرداری ها و دهیاری مخصوصا در حوزه عمران شهری قدم های موثری برداریم که نهایتا بتوانیم رضایت مردم را هم جلب کنیم .

 

انعقاد قرارداد اجرای خط دوم انتقال آب در آینده نزدیک

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در بخش دیگری از سخنانش به موضوع خط دوم انتقال آب به استان یزد اشاره کرد و گفت: مقرر شده در هفته آینده نشستی سه جانبه بین مسئولان استان،موسسه آب نیرو وابسته به وزارتخانه و قرارگاه خاتم الانبیاء برگزار و قرارداد اجرای خط دوم انتقال آب منعقد شود.

جوکار اضافه کرد: قرار است در این حوزه برخی تعهدات نظیر تامین دارائی های مورد نیاز و امکانات بر عهده استان، بخشی هم بر عهده موسسه آب نیرو و قرارگاه خاتم الانبیاء نیر به عنوان مجری با هم همکاری خواهند کرد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس تا کید کرد: امیدواریم با توجه به مصوبه موجود و مسیر مشخص هر چه زودتر عملیات خط دوم انتقال آب به یزد اجرایی شود و این آب که نیازی به شیرین کردن هم ندارد به عنوان آب ارزان در اختیار مردم استان قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها خط دوم انتقال آب قرارداد اجرای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد

امتداد - محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و درباره روند بازار ارز اظهار کرد: جلسه مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت بازار ارز به تاخیر افتاد حتما ما جلسه‌ای را هفته‌ آینده برگزار خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس هفته آتی نشستی درباره وضعیت بازار ارز برگزار می‌کنند.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه) در تذکری بیان کرد: درباره موضوع ارز قرار بود مجلس جلسه‌ای برگزار کند که به خاطر اتفاقات اخیر به عقب افتاد انتظار می‌رود جلسه فوق‌العاده‌ای تشکیل شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی افزود: ما نگران وضعیت بازار ارز هستیم؛ باید موضوع سیاست‌های ارزی تعیین تکلیف شود که چالشی برای سیاست‌های اقتصادی کشور است.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و درباره روند بازار ارز اظهار کرد: جلسه مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت بازار ارز به تاخیر افتاد حتما ما جلسه‌ای را هفته‌ آینده برگزار خواهیم کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • محل هزینه‌کرد درآمدهای مالیاتی از ارکان دولتی مشخص می‌شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • بهره‌مندی ۷۰۰۰ موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • بهره‌مندی ۷ هزار موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • آغاز عملیات احداث شهرک جدید بومیز جهرم در آینده نزدیک
  • درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • بسیاری از مردم هر سال منتظر برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هستند
  • انعقاد ۳۰ فقره قرارداد خدمات فنی مهندسی در دیگر کشورها
  • اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ راز و جرگلان