Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت بزرگداشت میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر، همایش مکتب سلیمانی ویژه دختران شهدای گرانقدر دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، همایش دختران مکتب سلیمانی روز چهارشنبه چهارم تیرماه 99 با حضور جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، معدنی پور معاون فرهنگی موزه، پورصمیمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نورچه ای معاون فرهنگی بنیاد و دکتر مشیر ریاست علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همایش با مشارکت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.

در این مراسم با شکوه که خانواده‌های معظم شهدای هفت سال دفاع مقدس و شهدا مدافع حرم، مدافعان سلامت و خدمت حضور داشتند؛ ضمن سخنرانی و اجرای برنامه های متنوع، از دختران شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم و دختران هم نام با نام مبارک حضرت معصومه (س)، تجلیل شد.

در پایان این مراسم از موزه مقاومت توسط دختران شهدا بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی

مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در بازدید از روند ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان گفت: ساخت باغ موزه دفاع مقدس سال‌هاست آغاز شده، اما همچنان شاهد پیشرفت چشمگیری در ساخت این پروژه نیستیم، طبق زمان بندی امیدواریم فاز اول این مجموعه در نیمه اول سال جدید به بهره‌برداری برسد که می‌تواند روند ساخت فاز‌های تکمیلی را هم افزایش بدهد. 

وی ضمن تاکید بر اهمیت هویت‌سازی و ضرورت وجود المان‌های دفاع مقدس در ساخت موزه بیان کرد: باغ موزه دفاع مقدس باید با محوطه‌سازی همراه باشد به طوری که در جای جای آن نماد‌های دفاع مقدس را مشاهده و با حضور در آن احساس کنیم که در دروان دفاع مقدس قدم می‌زنیم، در همین راستا باید محوطه سازی مناسب صورت بگیرد و ادوات مربوطه به دفاع مقدس در سکو‌های طراحی شده به نمایش گذاشته شود. 

این مسئول افزود: حتی در ساختمان اداری که از قبل در این مجموعه ساخته شده نیز می‌شد از نماد‌ها و آثار دفاع مقدس استفاده شود تا با سایر فضا‌های شهری و اداری موجود تفاوت داشته باشد.

رجحانی تاکید کرد: منابع ساخت محدود است بنابراین باید در چنین پروژه‌هایی هویت سازی و پرداختن به ماهیت کار بیش از هر پروژه دیگری مورد توجه قرار گیرد به شکلی که به خصوص نسل جوان با حضور در این مجموعه حال و هوای دفاع مقدس را احساس کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است