Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی قطب آبادی با تأکید بر اینکه بیانیه و قطعنامه شورای حکام در ارتباط با برنامه هسته‌ای ایران توسط کشورهای اروپایی پوچ است و نباید به بازی‌های آنها توجه کرد، گفت: غربی‌ها به دنبال منافع سیاسی و مادی خود هستند و هیچ ملت و کشوری برای آنان اهمیت ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی رضا حسینی قطب آبادی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به قطعنامه شورای حکام در ارتباط با برنامه هسته‌ای ایران گفت: اولین بار نیست که شاهد چنین تصمیماتی از سوی آمریکا و هم پیمانانش علیه جمهوری اسلامی ایران و ارزش هایمان هستیم و این امر سالیان سال است که اتفاق می افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنچه که حائز اهمیت است این است که برخی به توصیه ها و فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه عدم اعتماد به آمریکا، دشمنان و بیگانگان توجه نکردند؛ چرا که غربی ها به دنبال منافع سیاسی و مادی خود هستند و هیچ ملت و کشوری برای آنان اهمیت ندارد.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا و اروپا به منظور پیشبرد اهداف خود هر اقدامی را انجام می دهند، عنوان کرد: آنان دشمنان قسم خورده ما هستند و برای رسیدن به منافع خود در منطقه ایران هراسی را انجام می دهند و در این راستا برنامه هایی را اجرا می کنند تا حساسیت هایی برای کشورهای منطقه ایجاد شود.

حسینی قطب آبادی با اشاره به اقدامات غربی ها در کشورهای عربی و همسایه ایران به لحاظ مالی و بردن سرمایه های این کشورها و فروش تسلیحات به آنان اظهار کرد: با بررسی های انجام شده مشاهده خواهید کرد که کارخانه های اسلحه سازی آمریکا و کارهای مرتبط با آن، ایران هراسی را افزایش می دهند و در این بین مقامات این کشورها دلال قصه هستند و برای خود بازار گرمی می کنند.

دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: اروپاییان هیچ اعتقادی به نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد و سالیان سال است که به دنبال براندازی نظام ما هستند.

وی تصریح کرد: معتقدم اگر به خوبی به فرمایشان رهبرفرزانه انقلاب توجه کنیم و همان مسیر را پیش بگیریم که معظم له عنوان می کنند؛ دچار چنین حوادثی نخواهیم شد و امروز اعتماد به بیگانگان و غرب مانند اتفاقاتی است که در زمان قاجار و پهلوی رخ داد؛ بنابراین ما نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شویم؛ چرا که اگر ما یک گام عقب نشینی کنیم، غربی ها دو گام جلو خواهند آمد.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز گلایه از رئیس جمهور و دولت ابراز کرد: اگر دولت بخواهد اقدامی انجام دهند به خوبی انجام خواهد داد و مردم به عنوان اصلی ترین، قوی ترین و اطمینان بخش ترین اهرم و بازوی دولت هستند و در کشور مردم همواره همراه بوده اند.

حسینی قطب آبادی با اشاره به اینکه هیچ ملتی همانند ملت ایران همراه دولت های خود نبوده و نیست، گفت: مردمی که تمامی امور را اداره می کنند، مردمی که در کرونا، سیل، زلزله، راهپیمایی به منظور مقابله با توطئه های دشمن همواره حضور داشته اند حال  این مردم در تصمیمات دولت نادیده گرفته می شوند و مورد بی مهری قرار می گیرند.

دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زمانی که مردم مورد بی مهری در عرصه های اقتصادی و اشغال قرار می گیرند، نارضایتی به وجود می آید و این مسائل موجب می شود که دشمن برای براندازی تحریم ها و فشارها را افزایش می دهد.

وی با تأکید بر اینکه بیانیه و قطعنامه شورای حکام در ارتباط با برنامه هسته‌ای ایران توسط کشورهای اروپایی پوچ است و نباید به بازی های آنها توجه کرد، خاطر نشان کرد: ما باید راه و مسیر خودمان را طی کنیم و تا آنجا که توان علمی مان اجازه می دهد باید به اهداف عالی خود در صنعت های هسته ای، دفاعی و … دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: قطعنامه شورای حکام مجلس شورای اسلامی هسته ای غربی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | معاون دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: در عملیات تنبیهی دنبال کشته‌‌گرفتن نبودیم

معاون دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا افزود: ما در شرایطی قرار داشتیم که رژیم صهیونیستی خود را با مانعی برای ادامۀ اقداماتش مشاهده نمی‌کرد و احتمال تکرار این جنایت وجود داشت. به همین دلیل برای متوقف‌کردن روند ترور و جنایت از یک سو و تنبیه متجاوز از سوی دیگر این عملیات طراحی شد.

وی گفت: اگر صهیونیست‌ها می‌توانستند ۵ پیکر زن و کودک در این عملیات در اختیار داشته باشند، حتماً به‌دنبال فضاسازی علیه ما بودند لذا اقدامی که انجام گرفت برای گرفتن تلفات از دشمن نبود.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رهبران سیاسی حماس به دنبال ترک قطر و سکونت در کشوری دیگر
  • واکنش سفیر ایران به توافقات ارمنستان و جمهوری آذربایجان
  • ایران وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد
  • آمریکا به دنبال ترمیم چهره کتک‌خورده اسرائیل در جریان عملیات «وعده صادق» است
  • حماس: نتانیاهو به دنبال توقف جنگ نیست
  • وزیر امور خارجه در نشست شورای امنیت: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه منافع ایران دست بردارد
  • نماینده روسیه در شورای امنیت : آمریکا با هر قطعنامه آتش بس در غزه مخالفت کرده است
  • امیرعبداللهیان: به آمریکا گفتیم به‌دنبال تنش در منطقه نیستیم
  • امیرعبداللهیان برای شرکت در نشست شورای امنیت وارد نیویورک شد
  • ببینید | معاون دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: در عملیات تنبیهی دنبال کشته‌‌گرفتن نبودیم