Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در جلسه هم اندیشی با دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس) گفت: طرح‌های عملیاتی برای سناریوهای محتمل آماده و به‌صورت آشکار یا پنهان، به صورت جزء به جزء یا ترکیبی تمرین می‌شود و ارتش و سپاه آمادگی دارند همراه با هم در مقابل هر تهدید احتمالی بایستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه هر دشمنی منافع ملی ما را مورد تهدید قرار دهد، متقابلا منافع او را تهدید خواهیم کرد افزود: ارتش و سپاه در بالاترین سطح هماهنگی، مانند تار و پود در هم تنیده، بهترین ترکیب دفاعی را ایجاد کرده‌اند.

 امیر سرلشکر موسوی با اشاره به اینکه فرماندهان ارتش و سپاه به جز هماهنگی‌های موردی، حداقل هر ماه یکبار جلسات مشترک دارند خاطرنشان کرد: ارتش و سپاه به عنوان دو سازمان مکمل، هم افزایی بسیار خوبی را به وجود آورده‌اند.

فرمانده کل ارتش با اعلام این‌که تا پایان سال، تجهیزات جدید به نیروهای ارتش اضافه خواهد شد، گفت: تجهیزات مورد نظر در همه عرصه های زمینی، پدافند، هوایی و دریایی است و  مواردی که اعلام آن بلامانع است به مرور اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به تمرین رزم سطحی «شهدای دریادل رمضان»، اذعان داشت: موشک نقطه زن با برد ۳۰۰ کیلومتر در این رزمایش، با موفقیت آزمایش شد و به این ترتیب دست بلند نیروی دریایی ارتش در شعاع ۳۰۰ کیلومتر، هر تهدیدی را هدف قرار خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی تصریح کرد: قرارگاه پدافند هوایی با ساختار جدید، شکل گرفته و مستقر شده است و واپایش( کنترل) عملیاتی تمامی سلاح‌ها و تجهیزات پدافند هوایی ارتش و سپاه، پدافند یکپارچه مستحکمی را ایجاد کرده است و آسمان ایران به صورت چند لایه رصد می‌شود و هیچ مورد مشکوکی از چشم تیزبین پدافند دور نخواهد بود.

وی با اشاره به جوانگرایی در ارتش گفت: هم شور و نشاط جوانی و هم تجربه هر دو باید با هم به کار گرفته شود، در بین جوان‌ها کسانی هستند که شایستگی مشاغل بالا را دارند و در بین مجربین هم کسانی هستند که آمادگی جسمانی خود را برای انجام وظیفه مناسب، حفظ کردند.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: این دو گروه، هر دو باید حفظ و استفاده شوند، بنابراین، سیاست ارتش نه پیر گرایی است نه جوانگرایی، بلکه باید مانند یک آب روان دائم از یک طرف نیروی جوان وارد ارتش شود و از سوی دیگر پابه سن گذاشته‌ها خارج شوند و جا را برای جوان‌ها باز بگذارند. برای اجرای این سیاست، ما میانگین سنوات خدمت در مشاغل را کنترل می‌کنیم نه تک تک نفرات را.

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به موضوع بوستان بزرگ ارتش در پاسداران گفت: در این خصوص، تفاهم نامه بسیار خوبی منعقد شده است و سایر مراحل کار در دست پیگیری است که پس از توافق قطعی، منافع متعلق به ارتش جمهوری اسلامی ایران تماماً به معیشت کارکنان اختصاص خواهد یافت. ضمن اینکه سهم شهرداری، فضای فرهنگی تفریحی بسیار خوبی را در اختیار شهروندان قرار خواهد داد.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1402923

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سرلشکر عبدالرحیم موسوی ارتش جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران فرمانده کل ارتش سرلشکر موسوی امیر سرلشکر ارتش و سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه

آفتاب‌‌نیوز :

طبق اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و و پایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیرو‌های مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیرو‌های مسلح که با تدبیر شایسته و همافزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: به دلاور مردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیرو‌های مسلح را میسر ساختهاند، صمیمانه قدردانی میکنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

منبع: خبرگزاری میزان

دیگر خبرها

  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش