Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش روز چهارشنبه در آئین تجلیل از برگزیدگان جشنواره نیایش در فرمانداری این شهرستان گفت: ششمین جشنواره کشوری نیایش در سال گذشته با شرکت هشت هزار نفر از سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار شده بود و ۴۰ نفر از استان گیلان در آن شرکت کرده بودند.
 
شهلا ابراهیمی ادامه داد: پنج شرکت کننده از گیلان جزو برگزیدگان این جشنواره معرفی شده بودند و گلسا زینالی و پرنیان قربانی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش در بخش کتاب سازی و هلیا میرزاخانیان از کانون پرورش فکری بخش اسالم این شهرستان در بخش متن ادبی، در میان آن پنج نفر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آئین تجلیل نفرات برتر جشنواره نیایش به علت شیوع بیماری کرونا برگزار نشده بود و امروز به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شد و تجلیل فرماندار تالش از دختران صاحب مقام جشنواره نیایش و مربیان آنها، برای تقویت انگیزه فعالیت های علمی، فرهنگی و هنری آنها بسیار مفید است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش اظهار کرد: در این شهرستان ۲ کانون با ۱۸ هزار جلد کتاب و بیش از سه هزار و ۲۰۰ عضو فعالیت می کنند و مسیر فعالیت کانون ها پرورش خلاقیت و فعالیت های کتاب محور است.

بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، باعث لغو بسیاری از همایش ها و برنامه های جمعی شده است و خیلی از اجتماعات، به تدریج و با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی می شود.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها روز دختر ویروس کرونا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان تکریم و تجلیل تالش  جشنواره نماز و نیایش 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز دختر ویروس کرونا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان تکریم و تجلیل تالش جشنواره نماز و نیایش روز دختر ویروس کرونا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان تکریم و تجلیل تالش جشنواره نماز و نیایش کانون پرورش فکری کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،یاوری دبیر اولین دوره جشنواره قصص قرآنی گفت: دانش آموزان مدارس مفتاح و مدارس ناحیه‌های ۴ و ۶ آثار هنری خود را در قالب‌های گوناگون هنری به این جشنواره ارسال کرده بودند. 

او با اشاره به در یافت ۶۳۵ اثر، افزود: آثار دریافت شده در بخش‌های نماهنگ، نقالی، نمایش نامه نویسی، سرود، پادکست، نقاشی و نماهنگ بود که ۳۷ اثر برگزیده، ۲۷ اثر شایسته تقدیر و هفت اثر گروهی برگزیده شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد