Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرکریمی از برخورد پیکان وانت با موتورسیکلت و جان باختن یک نفر در مینودشت خبر داد.

«سیدرحیم میرکریمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: بر اثر برخورد پیکان وانت با موتورسیکلت در محور گالیکش به جنگل گلستان - محدوده پل هفت با تنگه گل شهرستان مینودشت در ساعت 9 و 38 دقیقه صبح امروز (چهارشنبه 4 تیر) سه نفر دچار حادثه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان افزود: برای امدارسانی به این حادثه، دو تیم 4 نفره به همراه یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو نجات به محل اعزام شدند.

 

وی اظهارداشت: از سه نفر حادثه دیده در این حادثه دو نفر مصدوم شدند و یک نفر در صحنه فوت کرد.

 

میرکریمی ادامه داد: یکی از مصدومان توسط عوامل اورژانس منتقل شد و یک مصدوم دیگر توسط آمبولانس جمعیت هلال احمر به بیمارستان رسول اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) کلاله انتقال داده شد و  متوفی به همراه کیسه جسد تحویل عوامل انتظامی داده شد.

 

وی با اشاره به واژگونی پراید در رودخانه در محور دو راهی به کلاله، روستای همت آباد شهرستان مینودشت در شب گذشته، گفت: این حادثه ساعت 23 و 21 دقیقه شب گذشته (3 تیر) رخ داد که یک تیم امدادرسان با یک دستگاه آمبولانس و دو نیرو به محل اعزام شدند.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در این حادثه 5 نفر مصدوم شدند که 3 مصدوم توسط عوامل اورژانس و دو مصدوم توسط آمبولانس جمعیت هلال احمر به بیمارستان رسول اکرم (صلی الله علیه و آله وسلم) کلاله انتقال داده شدند.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: امداد و نجات جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودروی سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به‌طور شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت