Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین (واحدهای تاکستان، بوئین‌زهرا و مرکز شال) از تشکیل تیم‌های پشتیبانی آنلاین امتحانات غیرحضوری در واحدهای دانشگاهی این ناحیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تاکستان، رضا شعبان‌نژاد در بازدید از تیم پشتیبانی برخط امتحانات غیرحضوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان اظهار کرد: «با توجه به درخواست‌های دانشجویان و نگرانی خانواده‌ها از افزایش شیوع کرونا در استان قزوین و تصمیم ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، امتحانات واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین نیز به‌صورت غیرحضوری و آنلاین در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «از این رو لازم شد برای برگزاری هرچه بهتر این امتحانات آنلاین با تشکیل تیمی از کارشناسان اطلاع‌رسانی، رایانه و آموزش، به‌صورت برخط و همه‌جانبه در این ایام پاسخگوی تماس‌های دانشجویان و برطرف‌کردن اشکالات احتمالی آنان باشیم.»

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین (واحدهای تاکستان، بوئین‌زهرا و مرکز شال) ادامه داد: «با وجود اینکه دانشگاه آزاد اسلامی نیز مانند سایر دانشگاه‌های کشور برای نخستین‌بار در این سطح به برگزاری کلاس‌ها و آزمون آنلاین اقدام کرده است، استادان مجرب دانشگاه با همکاری مسئولان آموزش و رایانه در مدت زمان بسیار کوتاه به انسجام و وحدت رویه مطلوبی در نحوه برگزاری کلاس‌ها و امتحانات رسیدند و موجب شد تا حدود زیادی رضایت دانشجویان و خانوادها حاصل شود.»

شعبان‌نژاد بیان کرد: «در صورت ریشه‌کن‌نشدن ویروس کرونا و ادامه وضعیت موجود، براساس پروتکل‌های ابلاغی، تمهیدات لازم از سوی مدیران بالادستی دانشگاه آزاد اسلامی برای ترم آتی اندیشیده شده و دانشجویان هیچ‌گونه دغدغه و نگرانی بابت انتخاب واحد و شرکت در کلاس‌ها و امتحانات پایان‌ترم نداشته باشند.»

وی از همکاری و تلاش‌های تمام اعضای هیئت علمی، معاونان و کارکنان واحد تاکستان با وجود محدودیت‌های موجود در برگزاری موفق کلاس‌های مجازی و برگزاری امتحانات به‌صورت آنلاین قدردانی کرد.

انتهای پیام/4103/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: واحد تاکستان امتحانات غیرحضوری برخط ناحیه جنوب و غرب استان قزوین کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ صبح امروز با رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی آغاز شد.

هزار و ۶۴۲ نفر در رشته ریاضی و ۵ هزار و ۶۳۷ نفر در رشته انسانی با هم رقابت می‌کنند.

آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر امروز برگزار می‌شود.

۹۹۰ نفر در رشته زبان و ۶۲۶ نفر در رشته هنر شرکت کرده اند.

گروه آزمایشی علوم تجربی هم صبح جمعه با شرکت ۶ هزار و ۶۴۷ داوطلب برگزار می‌شود.

آزمون سراسری در موسسه آموزش عالی کارقزوین - البرز، موسسه آموزش عالی غیاث الدین جمشید کاشانی آبیک، مرکز آموزش علوم و فنون -قزوین- محمدیه، دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا، آموزش و پرورش تاکستان، دانشگاه پیام نور مرکز قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشگاه بین المللی امامن خمینی (ره) برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد