Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در سه ماهه ابتدایی امسال بیش از دو هزار و ۵۰۰ مصرف کننده جدید در بخش‌های مختلف اعم از خانگی، تجاری و صنعتی جذب این شرکت گردیده است.

او افزود: با بهره مندی مشترکین جدید گاز طبیعی در استان اردبیل تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت به ۴۹۲ هزار ۸۲۹ مشترک رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل روستا‌های بهره‌مند از گاز طبیعی در سطح استان اردبیل را هزار و ۳۱۵ روستا برشمرد و افزود: جمعیت شهری بهره‌مند از گاز طبیعی در سطح استان ۱۰۰ درصد و جمعیت تحت پوشش روستایی بیش از ۹۴ درصد می‌باشد.

اسماعیلی بیان کرد: استان اردبیل دارای ۲۹ شهر می‌باشد که تمامی ساکنین شهر‌ها از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

او همچنین در خصوص عملیات شبکه گذاری و نصب انشعابات اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون به میزان ۳۵ کیلومتر شبکه گاز به شبکه‌های گازرسانی استان اردبیل اضافه شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: میزان شبکه گذاری از ابتدای تأسیس شرکت تاکنون به بیش از ۹ هزار و ۶۶۰ کیلومتر رسیده و تعداد یک هزار و ۳۷ عدد انشعاب گاز جدید نیز در سطح استان نصب گردیده که تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان اردبیل تا کنون به ۲۳۸ هزار و ۳۲۵ انشعاب رسیده است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز طبیعی روستاهای اردبیل شرکت گاز گازرسانی استان اردبیل سطح استان گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۲۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۵ کاروان حج تمتع استان سمنان از مدیران جوان

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله چتری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در مجموعه حج و زیارت استان سمنان از برگزاری جلسه توجیهی آموزشی مجموعه حج تمتع ۱۴۰۳ در سمنان خبر داد و بیان کرد: هماهنگی لازم و توجیه عوامل تمتع هدف و محور اصلی این نشست محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در این نشست مدیران و عوامل مجموعه العصفور نیز حضور داشتند، افزود: نکات مرتبط با بهداشت و درمان در زمان حج تمتع، همراهی روحانیان کاروان‌ها، مسئولیت‌ها در قبال زائران و حجاج و … در زمره مباحث مطرح شده در این نشست بود.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان گفت: سهمیه تمتع امسال استان یک هزار و ۱۳۰ نفر در قالب ۹ کاروان است که نیاز داریم قبل از اعزام حتماً نکات مرتبط با اعزام حجاج به خصوص در کشور عربستان را مرور کنیم.

چتری همچنین گفت: در این نشست توجیهی همچنین پیرامون مسائل امنیتی، قوانین و مقررات مرتبط با عربستان سعودی، اعزام زائران، کاروان‌ها و مسائلی از است دست تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه پنج نفر از ۹ مدیر کاروان حج سال جاری جوان و سال اولی هستند و لذا این موضوع در کنار تمام مزیت‌هایی که دارد نیاز به توجیهات را نیز مورد تاکید قرار می‌دهد، افزود: خوشبختانه همه چیز برای اعزام حجاج استان سمنان در تمتع سال جاری آماده و کاروان‌ها هم مهیا هستند.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان همچنین درباره اعزام حجاج استان نیز توضیح داد: ۵۶ درصد از حجاج تمتع سال جاری زن و ۴۴ درصد مرد هستند.

کد خبر 6084257

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۷۸۰۰۰ هزار خانوار چهارمحال و بختیاری از کالابرگ
  • شعله‌های آبی گاز برای ۱۳ هزار مشترک دیگر استان مرکزی روشن شد
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
  • بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • بهره‌مندی ۶۱ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر از بیمه تأمین اجتماعی
  • آب شرب مناطق سیل‌زده نیکشهر، زرآباد و کنارک وصل شد
  • بهره‌مندی ۵ کاروان حج تمتع استان سمنان از مدیران جوان
  • بهره مندی ۱۱۰۰ میلیارد تومانی گلستانی ها از طرح فجرانه
  • شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز